C-Metisse daje veliko poudarka udobju in zmogljivostim, v ospredju je tudi oblika. Foto: Citröen
C-Metisse daje veliko poudarka udobju in zmogljivostim, v ospredju je tudi oblika. Foto: Citröen

Obliki avtomobila trenutno na Zemlji ni para, izžareva pa moč in športni duh vozila, ki je visoko le 1,24 metra. Ostre linije dodatno začinijo sprednje luči v obliki strele, med katerimi je mogoče najti tudi dodatne diode za osvetljevanje ovinkov.

Drugačna raven sloga se odlikuje tudi v zelo udobni notranjosti, v katero je zaradi nizke oblike treba dostopati skozi galebja vrata. Navzven in navzgor se odpirajo vrata prtljažnika, kar omogoča lažje nalaganje prtljage.

Kokpit je podoben letalskemu, med usnjem so aluminjasti dodatki, vsak potnik sam uravnava klimatsko napravo in uživa v velikem prostoru. Pod pokrovom avtomobila novosti še ni konec.

Vozilo žene že tako zmogljivi in varčni šestvaljni HDi-dizel s 153 kW (206 KS), ki mu na pomoč na zadnjem kolesnem paru prihajata še dva elektromotorja z do 400 Nm navora in s 15 dodatnimi kW, kar ustvarja nenavadno kombinacijo štirikolesnega pogona. Motorčka imata t. i. funkcijo boost, ki se sproži, ko voznik močno pritisne na plin.

Bateriji, ki ženeta motorja, se avtomatično polnita ob zaviranju. Ob napisanem ne presenečajo podatki o zmogljivostih. Končna hitrost je 250 km/h, pospešek 0-100 km/h je 6,2 sekunde, ob vsem tem pa je vozilo še izjemno varčno in čisto. Na 100 kilometrov porabi 5,2 litra nafte ob 174 g/km CO2-izpustov.