Najmočnejšega Citröenovega malčka, ki prekipeva od nabitih bokov in odbijačev, je zrisal italijanski oblikovalec Franco Sbarro.
Spredaj ima avtomobil široke odprtine za dovod zraka, vrata se odpirajo po galebje navzgor, za voznika so namenili športne sedeže Recaro, ki ga obdržijo trdno na svojem mestu tudi v ostrih zavojih.
Da ne bi govorili le o zunanjosti, poskrbi 1,6-litrski VTR-motor, znan iz modela C2. 93 kW (125 KS) je dovolj, da 900-kilogramski avtomobil spravi v zadrego tudi veliko večje limuzine. Končna hitrost? Okoli 210 kilometrov na uro.
Za varno zaustavljanje poskrbijo zavore, ki so si jih Francozi sposodili pri xsari WRC, voznik pa se mora privaditi na njihovo delovanje, saj se odzovejo v trenutku.
Voznik se mora privaditi še na dve stvari pri tem malem športniku. Prvo je grmenje iz izpušne cevi, drugo so občudujoči pogledi mimoidočih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje