Po besedah avtorjev oddaje je enoprostorec že ob rojstvu navdušil s pojavo, inovativnim razmišljanjem o estetiki in uporabi avtomobilskega prostora, kar je dalo svojevrsten, zanimiv avtomobil, ki med drugim deluje brezčasno. Tudi po nedavni osvežitvi še vedno navdušuje s presenetljivo prostorno kabino za ta razred avtomobilskih malčkov. Dobre vtise o prostornosti pa je še nadgradil 1,6-litrski dizelski motor z močjo 82 kilovatov.
Precej slabši pa so vtisi o delovnem mestu voznika, predvsem po zaslugi armaturne plošče, ki po besedah oddaje na Valu 202 vzbuja vtis, da voznik sedi v kabini potniških letal iz šestdesetih let, z zmešnjavo stikal, merilnikov, zaslonov in ročic, ki so iz pilotov ustvarili božanstva. S podobno zmedo naštetega se sooča voznik v C3 picassu in zato upajo, da bodo pri naslednji generacijski prenovi pospravili tudi po armaturni plošči.
Več podrobnosti s preizkusa Citroënovega enoprostornega malčka in novostih na slovenskem avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje