Citroën C3 aircross seveda noče navduševati samo z enoprostorsko prilagodljivostjo, ampak tudi z SUV-jevsko pustolovskim značajem.
Zanimivo je, da nima tistih klasičnih zračnih mehurčkov na bokih, ki so očitno tudi po Citroënovem mnenju bolj lepotnega pomena. Z uporabniškega stališča je tako bistveno koristneje, da ima ta aircross lahko tudi tako imenovani sistem grip control.
Ta na strmih klancih, prekritih s snegom, blatom ali na makadamu preprečuje, da bi se avto zaganjal in s tem kopal, drži malce višje vrtljaje, hkrati pa ESP v teh primerih ne vzame vse moči, zato avto ves čas vleče, ne obstane, ko pridejo slabše cestne razmere.
Stavi na barvitost
Gre za križanca, ki bo v množici tekmecev zaradi izrazitega prednjega dela pritegnil veliko pozornosti. Največja novost so izpostavljene luči in prek celotne maske razširjen logotipa, pod katerima je rešetka za zrak. Žarometa svetita v polni LED-tehnologiji.
Mogoče je izbrati zelo pisano paleto barv, samo na zunaj lahko kupci izbirajo kar med 70 različicami barvnih kombinacij, na voljo sta dve barvi strehe, pri Citroënu pa ob prenovi poudarjajo še bogato paleto atraktivnih platišč. V kabini so izboljšali kakovost vgrajenih materialov. Nov, večji in odzivnejši je osrednji zaslon, telefon je mogoče polniti brez priklopa na žico, na voljo je tudi projekcijski zaslon.
Pohvalno so Citroënovi inženirji C3 aircrossu namenili tudi t. i. sedeži advanced comfort. To so razkošno oblikovani in s posebno peno oblazinjeni sedeži za večje udobje.
Prenovljeni C3 aircross nam je podrobneje predstavil Citroënov tehnični inštruktor. Vabljeni k o ogledu videoprispevka iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje