Prvi Lamborghinijev terenski štirikolesnik LM002 je nastal v času, ko se o civilni različici hummerja ni niti razmišljalo. Robustno vozilo so najprej razgrabili arabski bogataši.
Brutalnemu terencu se ni mogel upreti niti sin usmrčenega iraškega diktatorja Sadama Huseina, vozilo pa se je priključilo celo nekaterim vojaškim enotam po svetu. Kakor koli že, vse to ni bilo dovolj, da bi bila velikoserijska proizvodnja finančno upravičena, zato o nasledniku ni bilo ne duha ne sluha.
Nove tehnologije mu ne bodo španska vas
LM je bil in bo ostal legenda, o njegovi vrnitvi na ceste pa se je začelo govoriti pred nekaj leti, potem ko so bili uresničeni prvi pogoji za odprtje projekta. Lamborghini ima pod pokroviteljstvom VW-ja odprt dostop nemški tehnologiji, pa tudi dobra prodaja obstoječih modelov je prispevala k večjemu, tudi nenačrtovanemu dobičku.
Prve računalniške simulacije novega modela so nastale na koncu lanskega leta, ko so avtomobilski paparaci ujeli lamborghinija, skritega pod porschejevo preobleko. Že leta 2005 je Rene Harrigan prišel na idejo, da predstavi svoj pogled, kakšen bi bil naslednik LM002. Rezultat dela je moderna interpretacija z imenom LM400 concept, ki bi moral služiti kot temelj za razvoj modela.
Zgled naj bo audi.
Harrigan predlaga, da se uporabi enaka osnova kot pri Audijevem modelu Q7, medtem ko naj bi, kar se motorjev tiče, zeleno luč dobili le bencinarji. Začetni model naj bi nosil oznako LM V8, sledili pa bi mu športni LM-S, luksuzni LM400 V10 in na koncu kralj vseh terenskih vozil, LMR, ki bi ga poganjal V12 motor, ki bi razvil 441 kW/600 KM.
V nasprotju s predhodnikom pa Harrigan vztraja, da bi moral biti avtomobil tehnološko napreden, soroden Audijevemu SUV-u, hkrati pa bi moral biti najbolj dostopen lamborghini v novejši zgodovini.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje