Across je novi Suzukijev športni terenec. In če ste ob prvih kadrih pomislili, "hej, ta mi je pa od nekje že znan", imate prav. In prav verjetno je večina od vas že ugotovila, od kod ta model že poznate.
Across je novi križanec v ponudbi Suzukija. Je pravzaprav dvojček toyote RAV4 z nekaterimi svojimi posebnostmi.
Avtomobilski dvojnik
Že na prvi pogled smo opazili, da je bližnji sorodnik Toyotinega SUV-ja, tako na zunaj z veliko zračno rešetko kot tudi v kabini, vključno z asistenčnimi sistemi in zasloni. Tako kot na zunaj je robusten občutek tudi v notranjosti, kjer imamo kakovostne materiale, morje klasičnih stikal in celo veliko v gumo oblečenih površin.
Pri Suzukiju z novincem, ki jim je manjkal v ponudbi, kjer imajo manjša vitaro in s-crossa, veliko stavijo tudi na področju elektrifikacije.
Kljub veliki masi hiter avtomobil
Acrossa zato poganja priključni hibridni sistem. Ključni del priključnega hibridnega sistema je sprednji elektromotor, ki zagotavlja učinkovit
navor pri nizkih hitrostih, v kombinaciji z 2,5-litrskim motorjem, ki skrbi za dinamično vožnjo pri večjih hitrostih. Elektromotor črpa energijo iz visokozmogljivostne litij-ionske baterije, ki je nameščena v podvozju vozila ter zagotavlja 134 kW največje moči in 270 Nm navora.
Across kot priključni hibrid ima skupaj z voznikom več kot dve toni, kar je približno 300 kilogramov več od primerljivega RAV4 s klasičnim hibridnim pogonom.
Masa se v zavojih občuti in dinamična vožnja zato temu avtomobilu preprosto ne pristaja. No, to pa vseeno ni čisto res pri dinamičnih pospeških, ki so zares silni. Na papirju se do 100 kilometrov na uro poženemo v šestih sekundah, v praksi pa – za avtomobil te vrste – vražje hitro.
Kljub temu pa mu še vedno najbolj ustreza umirjena – tista značilna Toyotina vožnja. In pri takšni bomo lahko zgolj na elektriko prevozili približno 60 kilometrov – seveda pri večjem delu vožnje v mestu.
Sami smo pri mešanem ciklu vožnje z izpraznjeno baterijo zaznali porabo 6,4 litra na sto prevoženih kilometrov, kar je nekako primerljivo s preostalimi priključnimi hibridi. No, pri takšni vožnji seveda ne boste mogli koristiti polnega električnega ali samodejnega preklapljanja med električnim in hibridnim načinom, ki ju aktivirate s tipkami na sredinski konzoli.
Še podrobnejšo oceno acrossa pa vam predstavljamo v videu Avtomobilnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje