Štirikolesni pogon je serijski, sistemska moč vseh motorjev je 225 kW. Foto: Mitsubishi
Štirikolesni pogon je serijski, sistemska moč vseh motorjev je 225 kW. Foto: Mitsubishi

Outlander je četrtič na voljo le še kot priključni hibrid. Gre za tretjo generacijo priključno hibridne tehnologije (PHEV), ki je v Evropi dobro uveljavljena, saj je bil to v preteklosti eden od najuspešnejših PHEV-vozil v Evropi. Outlander je bil tudi prvi priključni hibrid na svetu.

Poganjajo ga 2,4-litrski bencinski motor in dva elektromotorja, po eden na vsaki pogonski osi. Bencinski motor lahko poleg generiranja električne energije tudi prenaša moč na prednji kolesi prek paketa sklopk, ki nadomešča samodejni menjalnik. Sistemska moč je 225 kW (306 KM), kar je dovolj, da veliki SUV za pet oseb od 0 do 100 km/h pospeši v 7,9 sekunde. Japonci pravijo, da je doseg na elektriko 86 kilometrov (WLTP), v le mestni vožnji pa je še večji.

Baterija ima bruto zmogljivost 22,7 kWh, kar zadostuje za do 86 kilometrov vožnje na elektriko. Foto: Mitsubishi
Baterija ima bruto zmogljivost 22,7 kWh, kar zadostuje za do 86 kilometrov vožnje na elektriko. Foto: Mitsubishi

Serijska toplotna črpalka

Pomembno je, da ima serijsko vgrajeno toplotno črpalko za ogrevanje/hlajenje kabine in pogonske baterije, mogoča je tudi vožnja z enim pedalom ter za večje udobje tudi daljinsko upravljanje klime. Baterijo je mogoče polniti na klasičnih vtičnicah, polnilnih postajah, omogoča pa tudi hitro polnjenje prek priključka CHAdeMO, kjer se od 10 % do 80 % napolni v 30 minutah. Ohranil je tudi 1500 W vtičnico za napajanje zunanjih naprav.

Eden glavnih adutov ostaja terenski štirikolesni pogon s S-AWC (Super All Wheel Control), ki združuje stalni električni štirikolesni pogon twin motor 4WD s porazdelitvijo navora v štiri smeri.

Mitsubishi outlander je naredil velik preskok tudi na področju notranjosti, tako v opremljenosti kot dizajnu in kakovosti. Foto: Mitsubishi
Mitsubishi outlander je naredil velik preskok tudi na področju notranjosti, tako v opremljenosti kot dizajnu in kakovosti. Foto: Mitsubishi

Korak v premijsko smer

V primerjavi s predhodnikom gre za oblikovno evolucijo s poudarkom na robustni zasnovi in 20-centimetrski oddaljenosti od tal. V potovalni kabini prevladujejo kakovostni, premijski materiali. Pri Mitsubishiju navajajo napredno izolacijo, ki pripomore k dodatnemu udobju. Infozabavni sistem so nadgradili s sistemom Google API (kar pomeni, da so potniki na tekočem tudi npr. z odpiralnim časom trgovine ali restavracije).

Poleg vseh sistemov aktivne in pasivne varnosti ima serijsko vgrajeno 360-stopinjsko kamero, serijsko pa ima tudi Yamaha premium avdiosistem, v višji stopnji opreme pa Yamaha ultimate ozvočenje s 1650 W ojačevalnikoma in digitalnim procesorjem zvoka.

S priključno-hibridnim pogonom je lahko opremljen tudi Mitsubishi eclipse cross. Vabljeni k ogledu testa iz oddaje Avtomobilnost.