Citan je ob prihodu na slovenski trg na voljo v kombinacijah z dvema motorjema, dvema dolžinama ter dostavni ali potniški izvedbi. V drugem kvartalu prihodnjega leta pa bodo ponudbo dopolnili še s kompaktno izvedbo in še dvema motorjema. Tudi pogonski agregati so v originalu Renaultovi, vendar pri nemškem izdelovalcu zatrjujejo, da so poskrbeli za kar nekaj modifikacij, s katerimi so med drugim dosegli nižjo porabo.
Vsi motorji so štirivaljni, med tremi izvedbami 1,5-litrskega motorja ima najšibkejši 55 kilovatov (75 KM), sledita pa še motorja s 66 kilovati (90 KM) in 81 kilovati (110 KM). Bencinski predstavnik je 1,2-litrski z močjo 84 kilovatov (114 KM).
Od sorodnika z Renaultovim znakom naj bi se citan ločil predvsem po večjem udobju za voznika in sovoznika, dodatni zvočni izolaciji motornega prostora, izboljšavah podvozja in še nekaterih podrobnostih, ki opravičujejo višjo ceno izdelkov s trikrako zvezdo. Kljub temu pa je najcenejši citan 108 CDI z najšibkejšim dizelskim motorjem in dvosedežni furgonski izvedbi, za katerega je treba v Sloveniji odšteti 15.480 evrov, najcenejši med mercedesi.
Čeprav je sorodnik kangoo med bolj iskanimi lahkimi gospodarskimi vozili na slovenskem trgu, pa so prodajni načrti za citana zmerni. Pri uvozniku nanj gledajo predvsem kot na dopolnitev ponudbe za kupce z večjimi gospodarskimi voznimi parki, ki želijo imeti vsa vozila iste znamke zaradi ugodnejših nakupnih in servisnih pogojev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje