Citroën C1 je predvsem na trgih z večjimi urbanimi središči privlačna izbira za vsakdanjo rabo. Foto: Citroën
Citroën C1 je predvsem na trgih z večjimi urbanimi središči privlačna izbira za vsakdanjo rabo. Foto: Citroën

Glede na to, da obe znamki sodita pod okrilje skupine PSA, skupna tehnološka zasnova ni presenečenje, ampak uveljavljena dolgoletna praksa. Pri Citroënu modelu, ki je pripeljal prvič na trg leta 2005, prisojajo status uspešnice, saj so do zdaj izdelali že več kot 760.000 primerkov. Samozavestno pa nameravajo na trg poslati tudi naslednika, ki se bo javnosti uradno predstavil že prihodnji teden na avtomobilskem salonu v Ženevi.

Ukrojen predvsem za mestno uporabo
Mestni malček je dolg 3,46 metra, z obračanim krogom 4,80 metra pa kot nalašč za premagovanje mestnih prometnih oziroma prostorskih zagat. V potniški kabini naj bi bilo dovolj prostora za štiri potnike, v zadku pa se skriva še prtljažnik s prostornino 196 litrov, ki mu je mogoče s podiranjem zadnjih dveh sedežev povečati prostornino na 780 litrov.

Za pogon približno 840 kilogramov težkega malčka bodo kupcem ponudili na izbiro dva bencinska trivaljnika VTi 68 in VTi 82, pri katerih številka označuje moč (KM). Močnejši motor z največjim navorom 118 Nm, pa naj bi bil zadovoljen tudi z le 4,3 litra goriva na sto prevoženih kilometrov.

Povezljivost s pametnimi telefoni
Časom primerno pri Citroënu napovedujejo tudi nekaj tehnoloških vab, kot je na primer informacijsko-zabavni sistem, katerega del je tudi 7-palčni zaslon na dotik, prek katerega je mogoče krmiliti vse funkcije avtoradia, telefona, predvajanja videoposnetkov in potovalnega računalnika. Sistem pa naj bi omogočal tudi zrcaljenje vsebin med vozilom in uporabnikovim pametnim telefonom.

Ljubiteljem izdatnejših količin svežega zraka pa bodo pri Citroënu ponudili tudi različico airscape z zložljivim platnenim sredinskim delom strehe, dolgim 760 in širokim 800 milimetrov, ki bo na voljo pri tri- in petvratni izvedbi C1.