Peugeot 108 je prilagojen mestni uporabi, ponuja pa presenetljivo veliko možnosti individualizacije. Foto: Peugeot
Peugeot 108 je prilagojen mestni uporabi, ponuja pa presenetljivo veliko možnosti individualizacije. Foto: Peugeot

Pri francoskem izdelovalcu po prenovi ponudbe v nižjem tržnem razredu predstavljajo še malčka, ki je sicer prilagojen mestni vožnji, a kupcem vseeno ponuja veliko izbire. Začne se že pri karoserijskih različicah, saj bodo ponudili tako trivratno kot tudi petvratno, za ljubitelje dodatnega piša vetra pa bo na voljo tudi različica z zložljivo platneno streho.

Povsem trendovsko napovedujejo tudi številne možnosti individualizacije s kombinacijami barv karoserije, platišč, dodatnimi nalepkami, z zadnjimi bo mogoče oplemenititi tudi notranjost potniške kabine, v kateri bodo prevladovale tematske barvne kombinacije, odvisno od tega, ali si bodo kupci zaželeli bolj dinamično ali bolj elegantno vzdušje.

Novinec je dolg 3,47 metra in širok 1,62 metra, kljub do mestne uporabe prijaznim zunanjim meram pa ima v zadku prtljažnik s prostornino 196 litrov, ki jo je mogoče s preklopom naslonjal zadnjih sedežev povečati na 750 litrov.

Uporabi v mestih je prilagojena tudi ponudba pogonskih sklopov. Pri treh ima glavno vlogo 1,0-litrski trivaljnik VTi68 v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom in paketom opreme za varčnejšo vožnjo z nižjimi vrednostmi izpustov ogljikovega dioksida ali le petstopenjskim ročnim menjalnikom ali samodejnim menjalnikom. Nekaj več moči pa ponuja 1,2-litrski VTi82, ki ga bo na začetku mogoče dobiti le v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom.