V zadku 4,58 metra dolgega karavana je prtljažnik s prostornino 610 kubičnih decimetrov, kar avtomobil uvršča v sam vrh med primerljivimi tekmeci. Preprosto zlaganje zadnje sedežne klopi in ravno dno pa zagotavljata visoko uporabno vrednost pri prevozu "nadstandardnih" količin prtljage.
Karavanski SW sicer oblikovno sledi petvratni kombilimuzinski sorodnici, razlika je le v podaljšanem oziroma drugače oblikovanem zadku. Z izdelavo vozila na novi modularni platformi so konstruktorji med drugim novincu, v primerjavi s predhodnikom, uspeli zmanjšati težo za 140 kilogramov, boljše pa naj bi bile tudi vozne lastnosti.
Podrobnosti o ponudbi pogonskih agregatov sicer še niso znane, brez dvoma pa bo ponudba primerljiva s tisto pri kombilimuzini, podobno pa velja tudi za ravni opreme.
Peugeota 308 SW bodo izdelovali v Franciji, v tovarni Sochaux, motorje pa jim bodo dobavljali iz dveh drugih Peugeotevih tovarn. Po premieri na avtomobilskem salonu v Ženevi bo SW najprej pripeljal v francoske avtomobilske salone, nato bodo sledili še drugi evropski trgi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje