Oblikovnih razlik je bolj malo, a se jih opazi. Malce spremenjen sprednji del posnema razporeditev v obliki črke X s študije cxperience iz leta 2016, novi so tudi žarometi, ki jih z masko povezujejo dnevne LED-luči, spremenili pa so tudi obrobe meglenk v preoblikovanem odbijaču. Zadnje luči nekoliko spominjajo na blazine "airbump", ki so jih tudi preoblikovali. Novi so tudi nekatera 17-palčna kolesna platišča, dve novi karoserijski barvi, štiri barve strehe in štirje barvni paketi. S tem se opis sprememb zunanjosti bolj ali manj konča.
Udobje velikih
Kabini so namenili nove udobne sedeže po zgledu citroënov C4 cactus in C5 aircross, na osveženi armaturni plošči in drugje pa so mogoči elementi iz lesnega furnirja. Enajstim sistemom za pomoč vozniku in varnost so dodali dvanajstega, pomoč pri čelnem parkiranju, sicer pa se tehnika ni močno spremenila.
Preizkušeni motorji
To velja tudi za motorje, bencinska trivaljnika puretech 80 in 110 ter turbodizelski štirivaljnik blueHDi 100. Močnejši trivaljnik je na voljo tudi s samodejnim menjalnikom EAT6.
Pri Citroënu so sicer od predstavitve leta 2016 do danes prodali približno 750 tisoč primerkov citroëna C3 zadnje, tretje generacije. Konec lanskega decembra se je uvrstil med pet najbolje prodajanih predstavnikov avtomobilskega segmenta B v Evropi. V Sloveniji je v svojem segmentu na drugem mestu v prodaji zasebnikom, do zdaj pa so jih v aktualni generaciji prodali 3200. V vseh treh generacijah je Citroën globalno prodal 4,5 milijona teh avtomobilov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje