Citroën je znamka, ki svojih športnih prototipov ne razstavlja le za privabljanje obiskovalcev na salone, ampak imajo zagotovljeno športno prihodnost. Foto: Citroën
Citroën je znamka, ki svojih športnih prototipov ne razstavlja le za privabljanje obiskovalcev na salone, ampak imajo zagotovljeno športno prihodnost. Foto: Citroën

Prav športna tradicija in številni uspehi namreč predstavljajo zdravo osnovo za izdelavo novega športnega zmagovalca, ki ga nakazuje DS4 racing concept. Prototip je zasnovan na osnovi serijske različice DS4, ki so jo v obdelavo vzeli v Citroënovem športnem oddelku in znižali podvozje za 35 milimetrov ter za 55 milimetrov razširili koloteke spredaj in za 75 milimetrov zadaj. Športnemu značaju je prilagojena tudi zunanja podoba, ki jo zaznamujejo veliki usmerniki za dovajanje zraka motorju in zavoram ter difuzor na zadku.

Dirkalno različico DS4 naj bi poganjal 1,6-litrski motor z največjo močjo 190 kilovatov (256 KM), povsem v skladu z okoljevarstvenimi smernicami pa se pri Citroënu niso pozabili pohvaliti še s podatkom, da naj bi ta motor kljub svoji moči v zrak na kilometer izpuhal le 155 gramov ogljikovega dioksida.

Vsaj maloserijska športna prihodnost prototipa je bolj ali manj zajamčena, in to v okviru tega, kar si bo mogoče ogledati pod žarometi na razstavišču v Ženevi. Čeprav pri Citroënu trdijo drugače, je še najmanj realna, vsaj za športni avtomobil, nova barva, ki naj bi zaradi svoje zrnatosti povsem drugače odsevala svetlobo in poudarjala linije avtomobila. Odlično za salon in kakšno motorno bolj krotko različico prestižnega DS4 na progah za reli bomo pa verjetno že v naslednji sezoni videli drugačno obarvane dirkalnike DS4.