Tik pred poletjem se bo na slovenske ceste vrnil Citroënov zastavonoša. Vrača se premijski, potovalni, limuzinski citroën, oziroma ne samo limuzinski. Zato to ni več samo C5, ampak je C5X, poleg limuzine in karavan so vmešali tudi nekaj SUV-jevskega duha. Ampak zgolj en ščepec, samo toliko, da še lahko rečejo, da so v trendu. Poanta je prav v odmiku od SUV-jev.
Nič več z dizelskim motorjem
V C5X ne bo več dizelskih motorjev, tudi ne več ročnega menjalnika, imel bo samo še varčne bencinske motorje, predvsem pa priključno-hibridni pogon. Vozilo meri v dolžino 4,8 metra, z medosno razdaljo 2,785 metra pa je tipični predstavnik srednjega razreda.
Oblikovno gre za vpadljivo vozilo. Z boka pozornost pritegnejo masivni blatniki in bogato zastekljena kabina. Sprednja maska prinaša motiv metuljevih kril, zasledovanje najboljše možne aerodinamike pa dokazujeta dva zadnja spojlerja. "Karavansko" oblikovan prtljažnik ponuja za 545 litrov prostornine, ki jo lahko povečamo na 1640 litrov, če podremo drugo sedežno vrsto. Citroën poudarja tudi udobne sedeže z gosto peno, ki dodatno blažijo tresljaje s ceste.
Stavi na udobje
Za udobje skrbi še ena tehnološka premiera – podvozje citroën advanced comfort active, ki združuje hidravlične omejevalnike z aktivnimi blažilniki. Nastavljive so tri stopnje vzmetenja – od športnega do udobnega. Pri Citroënu so novo tehnologijo opisali kot "letečo preprogo".
Vabljeni, da novost, ki bo kmalu zapeljala na slovenske ceste dodatno spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje