Hibridni pogon razvije 225 konjskih moči, električni pogon je lahko vključen do hitrosti 135 km/h. Foto: MMC RTV SLO/Žiga Intihar/Citroën
Hibridni pogon razvije 225 konjskih moči, električni pogon je lahko vključen do hitrosti 135 km/h. Foto: MMC RTV SLO/Žiga Intihar/Citroën

Tik pred poletjem se bo na slovenske ceste vrnil Citroënov zastavonoša. Vrača se premijski, potovalni, limuzinski citroën, oziroma ne samo limuzinski. Zato to ni več samo C5, ampak je C5X, poleg limuzine in karavan so vmešali tudi nekaj SUV-jevskega duha. Ampak zgolj en ščepec, samo toliko, da še lahko rečejo, da so v trendu. Poanta je prav v odmiku od SUV-jev.

Nič več z dizelskim motorjem

V C5X ne bo več dizelskih motorjev, tudi ne več ročnega menjalnika, imel bo samo še varčne bencinske motorje, predvsem pa priključno-hibridni pogon. Vozilo meri v dolžino 4,8 metra, z medosno razdaljo 2,785 metra pa je tipični predstavnik srednjega razreda.

Izvirni C5 X spaja eleganco petvratne limuzine, uporabnost karavana in privzdignjeni položaj športno terenskega vozila. Foto: MMC RTV SLO/Citroën
Izvirni C5 X spaja eleganco petvratne limuzine, uporabnost karavana in privzdignjeni položaj športno terenskega vozila. Foto: MMC RTV SLO/Citroën

Oblikovno gre za vpadljivo vozilo. Z boka pozornost pritegnejo masivni blatniki in bogato zastekljena kabina. Sprednja maska prinaša motiv metuljevih kril, zasledovanje najboljše možne aerodinamike pa dokazujeta dva zadnja spojlerja. "Karavansko" oblikovan prtljažnik ponuja za 545 litrov prostornine, ki jo lahko povečamo na 1640 litrov, če podremo drugo sedežno vrsto. Citroën poudarja tudi udobne sedeže z gosto peno, ki dodatno blažijo tresljaje s ceste.

Z vozilom C5 X znamka Citroën uvaja povsem novi komunikacijski vmesnik, ki se osredinja na povezljivost. Deluje v povezavi z 12-palčnim zaslonom na dotik visoke ločljivosti. Foto: MMC RTV SLO/Žiga Intihar/Citroën
Z vozilom C5 X znamka Citroën uvaja povsem novi komunikacijski vmesnik, ki se osredinja na povezljivost. Deluje v povezavi z 12-palčnim zaslonom na dotik visoke ločljivosti. Foto: MMC RTV SLO/Žiga Intihar/Citroën

Stavi na udobje

Za udobje skrbi še ena tehnološka premiera – podvozje citroën advanced comfort active, ki združuje hidravlične omejevalnike z aktivnimi blažilniki. Nastavljive so tri stopnje vzmetenja – od športnega do udobnega. Pri Citroënu so novo tehnologijo opisali kot "letečo preprogo".

Vabljeni, da novost, ki bo kmalu zapeljala na slovenske ceste dodatno spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.