Kot poudarjajo avtorji oddaje na Valu 202, je podatek o doseganju okoljskega standarda euro 6 mogoče še najmanj atraktiven, zanimivejše je drobovje motorja, ki izda resnično impresivno gradnjo.
Z dvema litroma prostornine sicer ni kakšen rekorder, srčika pa je zagotovo skupni vod tretje generacije, ki deluje pod tlakom do 2.000 barov. Motor se zavrti s 3.750 vrtljaji in iz sebe iztisne 370 Nm navora ter 110 kW moči. Na novo konstruiran katalizator in uporaba start&stop tehnologije pripeljeta izpuste na samo mejo magičnih 100 gramov, in sicer do 110 gramov na kilometer.
"Še preden motor zavrtimo v avtomobilu, je treba takole od daleč ugotoviti, da se je Citroën vsaj malo zgledoval po Mazdinem pristopu, ki ne poskuša z revolucionarnimi novimi tehnologijami, temveč stavi na evolucijo in optimizacijo do zdaj znanih in uveljavljenih tehnoloških rešitev. Višje kompresijsko razmerje, novi batni obročki, zmanjšanje mase in podobni ukrepi nas le utrjujejo v našem prepričanju", še dodajajo avtorji oddaje Avtomobilsko-prometne minute.
Več podrobnosti o novem motorju in vtisih s preizkusov peugeota 5008 in hibridnega mercedes-benza E300 pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje