Že sam pogled na zbirko civica nam da jasno vedeti, da je bil limuzinski del vedno zanemarjen. Vizualno bolj konservativen in z bolj skromno ponudbo motorjev na evropskem tržišču ni štrlel iz povprečja.
Kmalu pa naj bi bilo drugače, vendar samo pod pogojem, da hondina novost zaživi tudi zunaj domačega tržišča.
Najnovejša karakteristika japonskega štirikolesnika je pogonski motor. Dvolitrski i-VTEC atmosferski motor razvije 165 kW/225 KM pri 8.000 vrtljajih v minuti. Pri 6.100 vrtljajih v minuti obratni moment znaša 215 Nm. Motor je uglašen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, v katerega športne karakteristike ne bi smeli dvomiti. Pogon je urejen na sprednja kolesa, obuta v 18-palična platišča in pnevmatike Bridgestone Potenza.
Udobna in športna vožnja
Za varno zaustavljanje so tu zavore s podpisom proizvajalca Brembo. Karoserija je v nasprotju s predhodnimi modeli integre type R oziroma acure RSX še ojačana.
Zahvaljujoč številnim oblikovalskim prijemom je avtomobil občutno bolj privlačen. Spredaj se bohotijo večji odbijači z odprtinami za zrak, zadaj za lepši videz skrbi spojler. Tisti bolj pozorni bodo opazili še nov pokrov motorja.
Notranjost nove honde civic type R sedan odlikujejo školjkasti sedeži in kontrolna plošča svojevrstne oblike, ki prispevajo k lažji in bolj udobni vožnji. Kupcem je prepuščena izbira črne ali bolj atraktivne črno-rdeče kombinacije.
Zunanjost v treh barvah
Mesto se je našlo še za aluminijaste podrobnosti in druge tehnološke opreme, na primer za navigacijo. Kupci lahko izbirajo tudi med tremi barvami zunanjosti: championship white, super platinum metallic in vivid blue pearl.
Cena modela znaša 2.835.000 jenov oziroma okoli 24.000 ameriških dolarjev. Hondin načrt je izdelati 400 primerkov mesečno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje