Bralci in poslušalci, skupaj jih je glasove poslalo kar 49.559, so določili pet finalistov: toyoto yaris, opel corso, peugeot 207, audi Q7 in fiat grande punto.
Glasove žirij sodelujočih šestih slovenskih medijev so na končni prireditvi na RTV Slovenija dodali točkam, ki si jih je pet finalistov priborilo po glasovanju javnosti, in določili končni vrstni red.
Največ glasov je od občinstva prejela toyota yaris, ki pa je v finalu zasedla drugo mesto in prejela "le" 32 točk, štiri manj od zmagovalca opla corse. Tretje mesto je pripadlo peugeotu 207 z 19 točkami, četrto s 16 točkami fiatu grande punto in peto mesto z 9 točkami audiu Q7.
Nemci na prestolu ostajajo že tretje leto zaporedoma, pretekli dve leti pa sta bili v izboru za slovenski avto leta v znamenju Volkswagna. Leta 2006 je bil najbolj prepričljiv passat, leto prej pa golf.
Kdo je letošnji zmagovalec?
Opel je četrto generacijo corse prvič predstavil lani julija na avtomobilskem salonu v Londonu. Nova, športna oblika, udobje in veliko prostora so odlike malčka, ki naj bi podjetje iz Rüsselsheima ponovno vrnil na pota stare slave. Majhen, a poskočen avtomobil nudi veliko užitka, predsednik podjetja General Motors za Evropo Carl Peter Forster pa je novo pridobitev opisal s tremi besedami: "Natančnost, odločnost, energičnost."
Glavne značilnosti corse
V dolžino meri 3,99 metra, široka je 1,71 metra, visoka pa 1,49 metra. Zaradi večje medosne razdalje (2.511 mm) je tudi notranjost prostornejša. Od starega modela je nova corsa kar precej večja. V tako potezo je podjetje prisililo to, da so glavni prodajni konkurenti, kot so peugeot 207, renault clio, fiat grande punto, bistveno podaljšali svoje avtomobile. Športni videz vozilu zagotavlja panoramska streha v slogu kupeja, potniki pa se bodo v notranjosti zamotili z navigacijskim sistemom s CD- oziroma DVD-predvajalnikom, radio je vgrajen že z možnostjo predvajanja mp3-datotek, po mobilniku pa se bo s pomočjo bluetootha mogoče pogovarjati prostoročno.
Petnajst let uveljavljanja
Slovenski avto leta so pred nekaj več kot desetletjem, konec leta 1992, v tedaj še mladi državi ustanovili trije mediji: Avto in šport, Motorevija in Val 202. V prvem letu svojega delovanja so bralci in poslušalci ter uredništva treh medijev za slovenski avto leta 1993 izbrali BMW serija 3 coupe. Trem ustanovnim medijem se je v naslednjih letih pridružila še vrsta drugih, najprej TV Slovenija, kasneje še dnevnika Delo in Dnevnik ter nazadnje še Večer. Leta 2001 je Avto in šport zamenjala revija Avto Foto Market.
Nosilci naslova slovenski avto leta:
1993: BMW serija 3 coupe
1994: mercedes-benz razred C
1995: renault laguna
1996: volkswagen polo
1997: renault mégane
1998: audi A6
1999: volkswagen golf
2000: ford focus
2001: fiat punto
2002: peugeot 307
2003: mazda6
2004: mazda3
2005: VW golf
2006: VW passat
2007: opel corsa
Grega Prebil
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje