Če pogledamo malo površno, lahko ugotovimo, da so si avtomobili v zadnjem obdobju vse bolj podobni. Razlog so združevanja proizvajalcev, skupni razvoj, celo posojanje modelov.
Nova corsa je plod združevanja. Zdaj si tehniko namreč deli s Peugeotom in Citroenom. Ampak njeni snovalci so vseeno želeli, da bi ta avto bil drugačen. Da bi imel svojo osebnost.
Naj bo nemška
Želeli so, da bi bila corsa bolj nemška. Kljub koncernskemu sodelovanju je tako večina razvoja corse potekala v Rüsselsheimu. Ampak v čem je corsa nemški avto, ali pa vsaj bolj nemški avto od sestrskih modelov? To smo v oddaji Avtomobilnost preverili na testu.
Glede oblike je nova corsa bolj športna od predhodnice. Motorni pokrov je precej daljši, streha vozila nižja in previsa krajša. Sami Nemci pravijo, da ni več enoprostorec. Prejšnja je bila višja in imela je tako daleč naprej pomaknjeno vetrobransko steklo.
Želeli so ostati na varni strani
Vseeno pa corsa ni tako drzna kot njen bratski model peugeot 208 in to velja še posebej za notranjost, ki je bolj klasična oziroma bolj zadržana.
Svojo “nemškost” naj bi kazala tudi s tem, da omogoča udobno in zanesljivo vožnjo na avtocesti. In zato so corsi prilagodili predvsem krmiljenje, ga nekoliko učvrstili in ga naredili nekako manj živčnega, oziroma občutljivega, ko le malo trznemo. Pravzaprav pa nas je corsa celo bolj prepričala na regionalni cesti.
Več pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. Preverili smo, kakšni so matrični žarometi, kako prostorna in uporabna je in tudi, ali je primerna za racionalnega kupca.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje