Honda je četrto generacijo CR-V-ja zasnovala za prodajo na globalnem trgu. Foto: MIV
Honda je četrto generacijo CR-V-ja zasnovala za prodajo na globalnem trgu. Foto: MIV

Avtorje oddaje Avtomobilsko-prometne minute namreč podoba CR-V-ja spominja na nedeljskega pohodnika s polnim nahrbtnikom. Glede na 589 litrov prostornine v zadku, namenjenem prtljagi, pa je omenjeni nahrbtnik očitno mogoče izdatno napolniti. Pri Hondi niso nikoli skrivali dejstva, da je avtomobil zasnovan za globalni trg, z nekaj lokalnimi prilagoditvami, estetika je tako bližje okusu kupcev na drugi strani Atlantika, evropske oblikovalske puriste, ki zaradi podobe dvigujejo obrvi, pa lahko prepričata kakovost in uporabnost avtomobila.

Čeprav CR-V ni brutalni hribolazec, z lahkoto izpolnjuje terenske zahteve povprečnega uporabnika, okolje v potniški kabini je prijetno, lepo sestavljeni materiali in japonski občutek za podrobnosti pa dopolnjujejo pozitiven vtis o avtomobilu, ki sodi med prve SUV-je na trgu.

Več podrobnosti s preizkusa četrte generacije Hondinega SUV-ja in novostih na slovenskem avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.