Nova honda CR-V bo debitirala na pariškem avtomobilskem salonu. Prodaja SUV-a je začrtana za prihodnje leto. Foto: Honda
Nova honda CR-V bo debitirala na pariškem avtomobilskem salonu. Prodaja SUV-a je začrtana za prihodnje leto. Foto: Honda

Japonci so v zadnjih enajstih letih, kolikor je vozilo tudi na tržišču, prodali 2,5 milijona primerkov vozila. Novi CR-V je kombinacija praktičnosti vozil SUV, športnosti, všečne oblike in dobre dinamike. Tretja generacija je neposreden odgovor na vse večje povpraševanje za kvalitetnimi in novimi proizvodi na tržišču vozil SUV.

Ob izboljšani ekonomičnosti najnovejši CR-V zaznamuje tehnološki napredek, večja udobnost in še prestižneje opremljena notranjsot. Pri Hondi s CR-V-jem sledijo poti, ki so jo začrtali s pred kratkim predstavljenim civicom in dobro uveljavljenim accordom.

Najnovejši CR-V je oborožen z napredno tehnologijo, ki ji po besedah predstavnikov podjetja, ni para v segmentu SUV vozil. izpostavili so dva inovativna sistema; ACC (adaptive cruise control) ali po domače prilagodljiv tempomat, ki s pomočjo radarja skritega za masko avtomobila uravnava hitrost glede na dogajanje pred avtomobilom. Foto: Honda
Tu je še sistem CMBS (collision mitigation system). Gre za sistem zavor, ki deluje tako, da z zvočnimi in svetlobnimi signali opozori voznika na nevarnost trka. Če se voznik ne odzove, sistem sam zmanjša hitrost vozila. Foto: Honda
Za dimamičnost in športni stil je zaslužen potniški prostor, ki je pomaknjen nekoliko naprej in kupejevski profil stranskih stekel. Mišičasta karoserija in širše 17-palične pnevmatike vozilo naredijo robustnejše in mogočnejše. K temu pripomorejo tudi široki odbijači, maska , zaobljeno zadnje steklo in velika peta vrata, ki se odpirajo vertikalno. Foto: Honda
Ko govorimo o varnostni potnikov omenimo dvofazne SRS zračne blazine spredaj, stranske zračne blazine za potnike na sprednjih sedežih, zračne zavese, aktivne naslone za glavo na prednjih sedežih. Tu je še serijski VSA sistem, ki omogoča boljšo stabilnost vozila, ob doplačilu pa si je mogoče omisliti tudi TSA sistem, ki pride prav kadar vlečemo prikolico. Foto: Honda
Nov je tudi menjalnik. Vozilo je opremljeno še s pogonom na vsa štiri kolesa. Real time 4WD kombinira tih, ekonomičen sistem z dvojno pumpo z enosmerno ekscentrično enoto, ki je zelo izboljšala težave zdrsavanja sprednjih koles. Foto: Honda
Kupcem so Japonci na izbiro ponudili dva motorja, in sicer že od prej znani dizelski 2,2-litrski motor i-CDTi in povsem nov 2-litrski bencinski motor (110 kW/150 Km in 190 Nm navora). Foto: Honda
Prednji sedeži so večji in udobnejši. Menjalnik je premeščen na dno centralne plošče, zato je upravljanje z njim lažje. Voznikove sedeže je mogoče prilagoditi v kar osem različnih položajev. Opcija so tudi usnjeni sedeži. Foto: Honda