Dacia sandero je model, pri katerem je želja igranja na nizkocenovnega aduta pravzaprav najbolj očitna. In to so pri romunski znamki v lasti Renaulta želeli ohraniti tudi v novi generaciji, ki pa je v sodobnosti in na področju novih tehnologij pokazala velik napredek.
Na prvi vožnji po slovenskih cestah smo v oddaji Avtomobilnost preverili, kaj prinaša novi sandero. Morda je najbolj pomembno, da je narejen na enaki platformi kot novi renault clio. Ampak v resnici veliko clia v tem avtomobilu ne gre pričakovati. Clio želi biti v svojem razredu najboljši, sandero pa najcenejši.
Najcenejši avto pri nas
In tako je začetna cena novinca na slovenskem trgu 8990 evrov. To hkrati pomeni, da gre za najcenejši avto, ki ga danes lahko kupite pri nas. A prav nizkocenovnost je razlog, da je sandero evropska prodajna uspešnica, saj skupaj s cliom in capturjem tvori trojico prodajno najuspešnejših vozil.
V sanderu je zdaj novo praktično vse, od prijetnejše zunanje oblike do opreme, tako glede povezovanja z zunanjimi napravami kot asistenčnimi sistemi. Ponuja tudi opcije sistemov Apple CarPlay in Android Auto.
Novega sandera bodo poganjali zgolj trivaljni motorji – s turbo polnilnikom ali brez njega. No, zanimiva je predvsem izbira "bifuel" različice, ki jo poganjata bencin in utekočinjen naftni plin. Pri Dacii pravijo, da gre za najbolj gospodarno izbiro.
Še več o novem sanderu izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje