DaimlerChrysler je z združitvijo konec 90. let sprožil val združitev v avtomobilski industriji. Bo zdaj sprožil še ločitve? Foto: EPA
DaimlerChrysler je z združitvijo konec 90. let sprožil val združitev v avtomobilski industriji. Bo zdaj sprožil še ločitve? Foto: EPA

Ameriški mediji so namreč poročali, da naj bi se za Chrysler, ki je lani ustvaril za milijardo dolarjev izgube, zanimala kanadska avtomobilska družba Magna International skupaj s še eno neimenovano družbo, s katero naj bi skupaj ponudili vsega 4,7 milijarde dolarjev.

V DaimlerChryslerju, ki mu je cena za delnico v petek poskočila za šest odstotkov v primerjavi s četrtkom na 61,50 evra, zatrjujejo, da v zvezi s Chryslerjem ni nič novega, sprememb pa ne pričakujejo niti pred generalno skupščino družbe, ki bo 4. aprila v Berlinu, čeprav mediji namigujejo, da bo takrat že objavljen kupec obolelega dela koncerna.

Za Chryslerja, za katerega načrt prestrukturiranja predvideva ukinitev 13.000 delovnih mest, naj bi se po nekaterih namigih potegoval tudi General Motors.