Od osnovne različice se bo XKR-R razlikoval po dirkaških spojlerjih in beli črti čez motorni pokrov. Foto: Jaguar
Od osnovne različice se bo XKR-R razlikoval po dirkaških spojlerjih in beli črti čez motorni pokrov. Foto: Jaguar
Jaguar XKR
Do hitrosti 100 km/h potrebuje dirkaška različica manj kot 5 sekund. Foto: Jaguar

Od osnovne različice se bo XKR-R po poročanju virov znotraj tovarne razlikoval po močnejšem motorju, ki bo v primerjavi s "šibkejšo" izvedbo namesto 313 kW (420 KM) ponujal 372 kW (500 KM), pa tudi po bolj dirkaških sedežih in uporabi karbonskih vlaken. S tem bo avtomobil še lažji in zato hitrejši.

Razlike bodo vidne tudi na zunaj, spredaj bo dodan spojler, ki bo segal skoraj do tal, drugačna bo mrežica na maski motorja, preobut pa bo v 20-palčna kolesa. Preostali udeleženci v prometu bodo to posebno britansko mačko spoznali po dirkaški beli črti čez pokrov motorja in streho, od zadaj pa po velikem spojlerju.

Do 100 km/h naj bi XKR-R potreboval 4,5 sekunde, končna hitrost naj bi presegala 290 km/h. Kljub dirkaškemu videzu in zmogljivostih pri Jaguarju ne bodo pozabili na tradicionalno udobje.

Prihodnost še negotova
Še vedno ni jasno, ali bo avtomobil sploh kdaj ugledal serijsko proizvodnjo. Pri matični tovarni Fordu namreč zahtevajo, da naj Jaguar najprej spleza na zeleno finančno vejo, preden začne izvajati resne načrte o izdelavi XKR-R-a. Vendar so v britanski tovarni optimisti, saj odhod tekmeca astona martina izpod odkrilja Forda, pomeni, da bodo lahko zdaj stopili iz njegove sence in bolj uveljavili svoj položaj znotraj ameriškega velikana.