Razlike so najbolj opazne na sprednjem delu vozila, drugo je skrito pod motornim pokrovom. Foto: BMW
Razlike so najbolj opazne na sprednjem delu vozila, drugo je skrito pod motornim pokrovom. Foto: BMW
BMW X3
Notranjost ostaja elegantna, kar je za bavarske modele že samo po sebi umevno. Foto: BMW
BMW X3
Srce novega X3 predstavljajo novi motorji. Foto: BMW

Bavarski velikan bo kupcem namreč ponudil enega najmočnejših dizelskih motorjev v šestcilinderski konkurenci.

Za oznako 3.0sd se skriva 210 kW (286 KM) turbodizelski motor, opremljen z sistem vbrizgavanja po skupnem vodu common rail, ki se uvršča med najsodobnejše tehnološke dosežke pri dizelskih motorjih. Tu je še twin-scroll tehnologija, ki omogoča visok navor in je bil premierno predstavljen na modelu 535d.

Karakteristike so sledeče
6,6 sekunde je čas, ki ga 3-litrski agregat potrebuje za pospešek z mesta do 100 km/h, končna hitrost pa znaša 240km/h. V ponudbi nemškega velikan je moč najdi še druge dizelske različice. 3.0d z 160 kW (218 KM) in 500 Nm, 2.0d z 110 kW (150 KM) in 330 Nm.

Temeljito je prenovljena tudi bencinska ponudba. Šibkejši 2,5-litrski motor razvije 160 kW (218 KM), močnejša izvedba pa je rezervirana za 3-litrski agregat z 200 kW (272 KM). Najmočnejši predstavniki so opremljeni s šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom, pri drugih pa je v serijski izvedbi kupcem ostal šeststopenjski ročni prenos.

Kaj je novega
Oblikovalci so pri novem X3 obdržali prepoznaven izgled, seveda modern. Spremembe so doživeli sprednji odbijač, maska avtomobila, spredaj sta dodani novi meglenki, zadaj pa žarometi s sodobno LED-tehnologijo. Najmočnejši dizelski različici so namenili velika 18-palična aluminijasta platišča in dvojno izpušno cev na zadku.

Glede prenovitve notranjosti avtomobila, bo voznik najprej opazil novi trokraki volanski obroč, pri BMW-ju pa so uporabili najkvalitetnejše materiale, tudi nožna pedala in nerjavečega materiale.

Cene bodo znane šele čez nekaj tednov, na zahodnoevropskem tržišču pa se bodo gibale okoli 33.500 evrov.