Prednji del je družinsko usklajen z manjšim 2008. Ima pokončne dnevne luči LED, ki se raztezajo kar na 50 centimetrih dolžine. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Prednji del je družinsko usklajen z manjšim 2008. Ima pokončne dnevne luči LED, ki se raztezajo kar na 50 centimetrih dolžine. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Peugeot 5008 je lep primer, kako so se zadnja leta spremenili avtomobilski apetiti. Ob rojstvu leta 2009 je bila njegova oblika povsem preprosta – bil je namreč klasični enoprostorec. Potem je na sceno stopil razred križancev, Peugeot pa je z modelom 5008 ponudil še več. Ponudil je križanca za večje družine s sedmimi sedeži.

Pred kratkim je na slovenske ceste zapeljala prenovljena izvedenka aktualne generacije.
Konja, ki zmaguje, se ne menja in oblika ostaja enaka, le še malenkostno bolj izpiljena je. V zadku sta še vedno spravljena dodatna dva sedeža. Pri predhodniku je bila to doplačilna izbira, zdaj pa sta že pri drugi opremi od šestih zadnja sedeža serijska. Zanimivo, da se je pri predhodniku kar 45 vseh kupcev odločilo doplačati za zadnja dva sedeža.

Nabor asistenčnih in varnostnih pripomočkov je daljši, dobil je možnost
Nabor asistenčnih in varnostnih pripomočkov je daljši, dobil je možnost "nočnega vida" in sistem za zaviranje v sili, ki tudi ponoči prepozna pešce in kolesarje. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Dobro premišljena postavitev sedežev

Takrat ko pa v avtomobilu ni več kot pet potnikov, pa je dobrodošel pomik sedežev v drugi vrsti. Ti so enaki, vključno s sredinskim, pomikati pa jih ni mogoče le vzdolžno, ampak se vsakemu posebej lahko prilagaja tudi naklon hrbtnega dela. Dobrodošla pa bo tudi možnost preklopa prednjega sovoznikovega sedeža. Ko ga zložimo, je namreč v peugeotu 5008 mogoče prepeljati kar 3,2 metra dolge predmete. Torej, če se bodo otroci odločili za smučarske skoke, težav ne bo! Otroke na eno stran, smučke pa na drugo!

Nov je 10-palčni zaslon infozabavnega sistema, ki je nadomestil osempalčnega, boljša pa je tudi njegova odzivnost. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Nov je 10-palčni zaslon infozabavnega sistema, ki je nadomestil osempalčnega, boljša pa je tudi njegova odzivnost. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Testni avtomobil je poganjal dvolitrski turbodizelski motor. Nima ravno veliko skupnega z električno prihodnostjo, a v tem trenutku je vsekakor dobra izbira za tiste, ki dnevno opravljajo veliko kilometrov.

Več o naših vtisih o dizelski opciji izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.