Dokker je svojo osnovno nalogo med preizkusom opravil nadpovrečno dobro. Foto: M. Kr.
Dokker je svojo osnovno nalogo med preizkusom opravil nadpovrečno dobro. Foto: M. Kr.

Kljub prvemu vtisu, da gre za kangoojevega brata z drugačno značko, se hitro izkaže, da temu le ni tako. Dokker je namreč avtomobil, ki je nastal na osnovi bolj osebno ukrojenega lodgyja, seveda pa ima po tehnološki plati še vedno veliko stika s francoskimi sorodnik. To med drugim pomeni bolj ali manj enake pogonske agregate, ki jih je mogoče srečati tudi v Renaultovih izdelkih. Eden izmed njih je bil tudi 1,5-litrski dizelski motor z močjo 75 kilovatov, ki je poganjal preizkusnega dokkerja.

Kot ugotavljajo avtorji oddaje je motor svojo nalogo opravil dobro, manj pa so bili zadovoljni s špartansko notranjostjo, kjer bi bilo po njihovem mnenju mogoče z nekaj kozmetičnimi posegi izboljšati vzdušje in skupni vtis. Kljub tem pripombam pa priznavajo, da je dokker svojo osnovno nalogo, prevoz ljudi in tovora, opravljal nadpovprečno dobro.

Več o vtisih s preizkusa dokkerja in o tem zakaj nas vrača k avtomobilskim koreninam ter o vtisih preizkusa precej drugačnega peugeota 2008, pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.