Športnik focus ST je naslednik vrste zmogljivih predhodnikov, ki so že ustvarili ikono. Foto: MIV
Športnik focus ST je naslednik vrste zmogljivih predhodnikov, ki so že ustvarili ikono. Foto: MIV
Ford Ranger
Ranger ni le postavljaško vozilo, ampak tudi uporaben delovni stroj. Foto: MIV

Ljubiteljem zmogljivih serijskih modelov je kot na kožo pisan športnik focus ST, ki ga poganja 2,0-litrski motor ecoboost z močjo 184 kilovatov (250 KM) in največjim navorom 360 Nm. Športnik od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 6,5 sekunde, dosega pa hitrosti do 248 kilometrov na uro.

Zmogljivosti focusa ST primerne za dirkališče
Avtomobil, ki po svojih zmogljivostih dejansko sodi prej na dirkališče kot javne ceste, pa je mogoče uporabljati tudi precej zmerneje. V tem primeru naj bi po tovarniških podatkih v povprečju porabil le 7,2 litra goriva na sto kilometrov, v zrak pa izpuhal 169 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Kupci bodo lahko tudi na slovenskem trgu izbirali med dvema serijskima paketoma opreme in nekaj dodatnega športnega lepotičenja s črnimi platišči in rdeče obarvanimi zavornimi sedli. Za najcenejšo različico bo treba odšteti 24.990 evrov.

Z rangerjem brez skrbi tudi na brezpotja
Opaznosti pa ne manjka tudi drugi novosti v Fordovi ponudbi. Na slovenski trg je namreč pripeljal novi poltovornjak ranger, ki seveda ni namenjen postavljanju na mestnih ulicah, ampak lahko služi tudi kot pravo delovno sredstvo. Pri Fordu ob tem še posebej izpostavljajo veliko količino sodobne tehnologije, ki je robustnežu zagotovila višjo raven varnosti pa tudi udobja.

Evropskim kupcem so namenili dva nova dizelska motorja. Zmernejši je 2,2-litrski TDCi z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM) in navorom 375 Nm, zmogljivejši pa 3,2-litrski TDCi z močjo 147 kilovatov (200 KM) in navorom 470 Nm. Čeprav pri vstopni različici za 18.680 evrov ponujajo možnost odločitve samo za dvokolesni pogon, je seveda večina različic opremljena s štirikolesnim pogonom. Pri nekaterih so na voljo tudi tri dimenzije kabine, ljubiteljem pogostejših pobegov z asfaltnih cest pa še robustnejša različica wildtrak.

Za najcenejšega rangerja s štirikolesnim pogonom in enojno kabino bo treba odšteti 20.010 evrov, za prvega z dvojno kabino pa 21.340 evrov.