Tega, zdaj že oldtimerja sta izdelala General Motors Styling in Buick Engineering, njegov načrt pa je naredil Harley J. Earl, ki je bil prvi GM-ov vodja oblikovalcev.
Avtomobil je bil narejen na podlagi buickove karoserije, ki jo je Charlie Chayne, tedanji Buickov vodja inženirjev, spremenil. Oznako Y je avtomobil dobil zato, ker je veliko izdelovalcev avtomobilov svoja testna vozila označevalo s črko X, ameriški proizvajalci letal pa so svoja testna letala označevali z Y.
Sanjski avtomobil iz leta 1938
Y-job je bil dvosedežni kabriolet, ki je imel 5,2-litrski motor in je veljal za sanjski avtomobil. Odbijači avtomobila so bili vgrajeni v samo karoserijo, bočne linije so bile lepo zaobljene, vrata so se odpirala s pritiskom na gumb, premična streha pa je bila skrita. Pnevmatike avtomobila so bile 13-palične, vsi drugi tipi GM-jevih avtomobilov pa so imeli večje, 16-palične pnevmatike.
Pred nekaj leti so oldtimerja razstavili v muzeju Henryja Forda v Dearbornu, leta 1993 pa se je vrnil tudi v GM in je zdaj del razstavne kolekcije v oblikovalskem centru podjetja v Warrnu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje