Japonski proizvajalec je tovrstni tip avtomobilov javnosti predstavil že leta 2002, v tem času pa si je prizadeval lastnosti avtomobila še izboljšati. Foto: CEP
Japonski proizvajalec je tovrstni tip avtomobilov javnosti predstavil že leta 2002, v tem času pa si je prizadeval lastnosti avtomobila še izboljšati. Foto: CEP
Gorivne celice
S polnim rezervoarjem je mogoče narediti 570 kilometrov. Foto: CEP
Honda Motor
Honda je oblikovala katalizator za uporabo v 2,2-litrskih i-CTDI dizelskih motorjih, ki so prejeli številne nagrade za tiho in čisto delovanje. Foto: Honda

Japonski avtomobilski velikan s to potezo še zaostruje konkurenco na področju ekoloških štirikolesnikov.

Prednost avtomobila na gorivne celice je predvsem v tem, da kot stranski proizvod izgorevanja ne nastaja škodljivi ogljikov dioksid. Gorivne celice namreč pretvarjajo kemično energijo vodika v električni energijo, kot stranska produkta kemičnih reakcij pa nastaneta voda in toplota, pojasnjujejo na spletnih straneh Slovenske tehnološke platforme za vodik in gorivne celice.

Večja zmogljivost motorja
Pri novem modelu je mehanizem za proizvodnjo električne energije za 20 odstotkov manjši in za 30 odstotkov lažji od tistega, ki so ga razvili v predhodni seriji.

V primerjavi s prejšnjimi modeli je pri novem modelu izboljšana tudi zmogljivost motorja. S polnim rezervoarjem vodika lahko to vozilo neprekinjeno prevozi 570 kilometrov, ker je za okoli 30 odstotkov dlje, kot je lahko pod enakimi pogoji prevozil avtomobilski model iz leta 2002.

Nova generacija čistih dizlov
Honda Motor je razvila novo generacijo dizelskih motorjev, ki imajo zmanjšano količino izpušnih plinov na nivoju bencinskih motorjev. Hondina nova generacija dizelskih motorjev uporablja revolucionarni katalizator NOx, ki omogoča veliko zmanjšanje izpuščanja NOx-a, ki je zadostno, da zadovolji stroga pravila o izpušnih emisijah Ameriške agencije za zaščito okolja (EPA) Tier II Bin 5.