Toyota je za RAV4 EV prispevala embalažo in del vsebine, Tesla pa električni pogonski sklop. Zaenkrat načrtujejo izdelavo 35 testnih vozil z električnim motorjem, ki jih bodo prihodnje leto preizkušali v Združenih državah Amerike, leta 2012 pa naj bi na trg pripeljala že serijska različica. Kratek razvojni čas temelji na tem, da združujejo tehnologijo dveh uveljavljenih izdelovalcev, ki pa še nista dorekla podrobnosti o načinu in kraju izdelave serijskega vozila. Osnovno vozilo namreč izdelujejo v Ontariu v Kanadi, pogonski sklop pa v Kaliforniji v ZDA.
O ceni bodočega serijskega vozila še nočejo izdati ničesar, prav tako pa so previdni tudi pri navajanju tehničnih podatkov.
Znan je le končni cilj, da poskušajo konstruktorji tudi pri električni različici RAV4 zagotoviti podobne vozne lastnosti kot pri avtomobilih s klasičnimi pogoni in doseg brez polnjenja vsaj 150 kilometrov.
Prototip tehta približno 100 kilogramov več kot serijska različica z motorjem V6, za večji del dodatne teže ima zasluge litijeva baterija s približno 30 kWh. Kot poudarjajo pri Toyoti, pa so inženirji že poskrbeli za ustrezno porazdelitev dodatne teže in prilagoditev podvozja, da vozne lastnosti prototipa niso bistveno drugačne od klasičnih različic. Končne prilagoditve pa bodo seveda opravili po temeljitem preizkusu 35 testnih vozil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje