
V Avtomobilnosti smo Škodinega električnega novinca na slovenskih cestah zapeljali na barje, na razmočen teren, tja, kamor SUV tudi spada.
Seveda pa je enyaqova glavna značilnost drugje, v elektropogonu in še bolj v baterijah, ki v teoriji zagotavljajo brezskrbno vožnjo 500 kilometrov in več. Zasnovali so ga na Volkswagnovi električni platformi MEB, gre za sorodnika VW ID.4.
Salonska kabina
Precej razkošne zunanje mere, v dolžino meri 4,648 metra, se odražajo v prostorni potniški kabini. Pri Škodi pravijo, da gre znotraj za vtis salonskega ambienta. Opazen je 13-palčni osrednji zaslon, ponuja tudi možnost projekcijskega zaslona z obogateno resničnostjo, ki se neprestano osvežuje prek spleta. Kot je za Škodo značilno, ima zelo velik prtljažnik, ki ima prostornino 585 litrov, odlikuje pa ga nizek nakladalni rob. Škoda je ostala zvesta tudi priročnim rešitvam, od zaščite za polnjenje do dežnika, ki so neopazno skriti v karoserijo vozila.

Tri različice
Na izbiro so tri različice, osnovni enyag iV 50 z električnim motorjem z močjo 109 kilovatov in baterijo s kapaciteto 55 kilovatnih ur, kar pomeni do 340 kilometrov dosega.

Sledi mu različica 60 z električnim motorjem z močjo 132 kilovatov, baterija s kapaciteto 62 kilovatnih ur in 390 kilometrov dosega. Največ povpraševanja pri nas bo po različici iV 80 z elektromotorjem z močjo 150 kilovatov in baterijo s kapaciteto 82 kilovatnih ur ter dosegom 510 kilometrov.
Podrobneje lahko enyaqa spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje