Električni megane je tih. Splošen vtis je, da so električni avtomobili tihi, no, megane e-tech je še posebej tih avto. Renault, bravo. Bravo tudi za porabo energije.
Ni se treba prilagajati avtomobilu
Zlahka smo se vozili s porabo od 15 do 17 kWh na sto kilometrov. Tudi konkurenčni avti v toplem delu leta omogočajo vožnjo s porabo pod 20 kWh na sto kilometrov, vendar pa je razlika v tem, da lahko električnega megana vozite tudi dinamično, tudi po avtocesti, pa bo poraba energije še vedno ugodna. Temperature so bile med testiranjem prijazne do baterij, a prednost pred konkurenco je očitna. Za tako ugodno porabo se je treba pri tekmecih zelo potruditi, pri meganu pa se ni treba prilagajati, niti na avtocesti.
Tudi vozne lastnosti so zelo dobre. Avto deluje lahkoten. Ugodno je da tehta konkretno manj kot dve toni, kar ni samoumevno pri tako velikih električnih avtomobilih. In tudi udoben je, bistveno bolj kot konkurenca, verjetno je tudi nižja masa odigrala svoje.
V športnem načinu je vožnja zelo dinamična. Ima res direkten volan. Manj mu ustreza hipno pospeševanje, megane v smislu dinamike še ni električni cupra born.
Družinski avtomobil
Gre za zelo prostoren avto, prtljažnik je velik, a globok, ima tudi posebno luknjo, kamor pospravimo kable. Kabina je všečna, vgrajeni materiali so kakovostni, celo v predalih je tkanina. Škripanja ni. Zanimivo je elektronsko vzvratno ogledalo, ki je pravzaprav majhen televizor, ki vam predvaja, kar snema kamera na zadku. Razlog je povsem enostaven.
V meganu so okna bolj line. To ni kritika, takšne avte pač danes kupci zahtevajo.
Ena glavnih prednosti megana je tudi Googlov operacijski sistem. Zakaj? Preverite v daljšem video testu iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje