V Avtomobilnosti smo se pozanimali o energetskem monitoringu in menedžmentu, potem pa tudi, kako vso shranjeno energijo porabljamo najpametneje.
Stroškovno upravičenost povezave avta in omrežja nam omogoča na primer mala siva škatlica. Investirali bomo v škatlico, ki bo v času dinamičnih tarif reševala makrotežave, da sami na mikroravni ne bomo imeli težav.
Kakšni so prihranki?
Po izkušnjah iz tujine si na ta način lahko obetamo prihranke med 20 in 50 evri na mesec. Pri tem bo prihrankov ustrezno manj, če bo naša škatlica samo preklapljala med tarifami, kot če priključimo tudi sončno elektrarno in hranilnik. Ampak s to malo škatlico se lahko igramo tudi bistveno večji energetski monopoli.
Navajeni smo, da so vse te moderne električne napeljave zelo drage. Mala škatlica optimoon pa je lahko rentabilna že skoraj takoj na začetku. Torej v kombinaciji s takšno škatlico lahko vzamemo cenejšo domačo polnilnico.
Avto bo lahko tudi hranilnik
Vendar tako še ne bomo pripravljeni na prihodnost. Ko nas bo ta dolgo oglaševana prihodnost končno dosegla, bodo naši električni avtomobili lahko opravljali celo funkcijo hranilnika za našo hišo.
Zaradi električnih avtomobilov potrebujemo zmogljivejše električno omrežje, ki pa bo se za svoje optimalno delovanje naslanjalo na elektriko električnih avtomobilov. Temu zdaj res lahko rečemo, da gre za ekosistem, v katerem je vse skupaj povezano. Avto, hiša, sonce in še kaj, osnova pa so baterije, brez njih gredo sonce, veter, voda ali uran v nič.
Zdaj pa si optimiziranje stroškov s škatlico, kakršna je optimoon, poglejmo še v današnji praksi. Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje