Svetovna premiera nove serije 1 je napovedana v začetku marca na ženevskem avtomobilskem salonu, začetek prodaje pa konec istega meseca. Trivratna različica prihaja na evropski trg 26. maja. Cena modela 116i s petimi vrati je 21.600 evrov, medtem, ko bo za najcenejši kupe (118i) treba odšteti 22.800 evrov. Foto: BMW
Svetovna premiera nove serije 1 je napovedana v začetku marca na ženevskem avtomobilskem salonu, začetek prodaje pa konec istega meseca. Trivratna različica prihaja na evropski trg 26. maja. Cena modela 116i s petimi vrati je 21.600 evrov, medtem, ko bo za najcenejši kupe (118i) treba odšteti 22.800 evrov. Foto: BMW

Če bo to dovolj za tržni uspeh in povečanje števila kupcev, bo pokazal čas. Bavarska avtomobilska tovarna namenja kompaktom v novem modelskem letu precejšnje izboljšave.

Pri tem je zunanji videz avtomobila ostal skoraj enak, edina prava konstrukcijska novost je uvajanje trivratne izvedbe. Par vrat manj je dodatno izboljšal eleganco, medtem ko so bolj druge podrobnosti, kot so žarometi in odbijači, dobili bolj svežo obliko.
Vidne novosti so še podaljšana bočna vrata in moderno oblikovani robovi za steklo. Z druge strani so tehološke novosti precej obsežnejše oziroma konkretnejše. Serija 1 s povprečno porabo 4,7 litra na 100 prevoženih kilometrov uvršča model 118 d na prvo mesto najvarčnejših BMW-jevih modelov v zgodovini.

Po vzoru na toyoto prius in druge podobne modele BMW serije 1 prevzema idejo regenerativnega zaviranja (brake energy regeneration - iGR), kjer se pri ustavljanju vozila energija akumulira v baterijo in tako omogoča za tri odstotke manjšo porabo goriva. Foto: BMW
Najmanjši BMW bo od marca kupcem na voljo (razen modela 130i) s serijskim sistemom avtomatic start stop, tj. z avtomatskim izklapljanjem motorja v mirovanju vozila. Dovolj je, da voznik po ustavitvi avtomobila prestavi ročico menjalnika v prosti tek in motor bo prenehal delovati. Seveda se lahko funkcija po želji tudi izklopi. Najnovejša ekološka novost je izbor električnega servosistema (Electric Power Steering). Foto: BMW
Veliko zanimivejša je izvedba 118i (105 kW/143 KM, 190 Nm). Avtomobil ni toliko pomemben zaradi sposobnosti (8,7 sekunde do 100 km/h, končna hitrost 209 km/h), kolikor zaradi majhne porabe goriva. Opremljen z neposrednim vbrizgavanjem goriva omogoča povprečno porabo 5,9 litra na 100 prevoženih kilometrov. Foto: BMW
Tudi opremljenost je na visoki ravni. Standardi varnosti so zagotovljeni z zbirko šestih zračnih blazin in s sistemom run-flat kot tudi s popolno logistiko (sistemoma DSC in DTC). Foto: BMW
Ponudba bencinarjev se nadaljuje z modelom 120i (125 kW/170 KM, 210 Nm), noviteta je neposreden vbrizg goriva, ki vozniku omogoča športne sposobnosti (7,7 sekunde do 100 km/h, 224 km/h), ampak tudi vzorno porabo 6,4 l/100 km. Foto: BMW
Vrhunec ponudbe je močen motor, ki premore 195 kW/265 KM (315 Nm), ki za pospešek z mesta do 100 km/h potrebuje samo 6 sekund in bo brez težav pospešil do hitrosti 250 km/h. Foto: BMW
Ljubiteljem dizelskih avtomobilov sta namenjena dva proizvoda, 118 d s 105 kW/143 KM in 300 Nm oziroma 120 d, ki razvije 130 kW177 KM in 350 Nm. Prvi doseže znamko 100 km/h v 8,9 sekunde, največja hitrost znaša 210 km/h, medtem ko močnejši do 100 km/h pospeši v 7,6 sekunde, končna hitrost pa znaša 228 km/h. Foto: BMW