Novost za Američane, ki so pri SUV-jih navajeni malce drugačnih dimenzij, vključno s prejšnjimi generacijami istoimenskega vozila, pa je za evropske kupce pravzaprav le najava nove generacije že uveljavljenega modela kuga.
Novi escape se lahko v primerjavi z neposrednim predhodnikom pohvali z bolj varčnimi motorji in številnimi sistemi, ki olajšajo vsakodnevno uporabo vozila. Pri Fordu tako ameriškim kupcem zagotavljajo, da jim bo »pametni« SUV olajšal življenje. Samodejno odpiranje prtljažnih vrat, ki ga je mogoče sprožiti s premikanjem stopala pod zadnjim odbijačem, samodejno manevriranje pri bočnem parkiranju, opozarjanje na vozila in ovire v mrtvem kotu ter samodejno uravnavanje hitrosti v primeru, da sistem zazna nevarno nagibanje pri vožnji skozi ovinek, so le nekatere izmed novosti s katerimi bodo poskušali privabiti ameriške kupce.
Kandidatov za nakup novega Fordovega SUV-ja pa bo na ameriškem trgu očitno dovolj. Fordovi tržni analitiki namreč napovedujejo, da bo kar šestdeset odstotkov kupcev, ki se bodo za nakup vozila odločili v letu 2012, iskalo ustreznega kandidata v srednjem razredu ali med kompaktnimi SUV-ji. Escape jim bo poskušal ponuditi vse v enem paketu. Udobje in tehnologijo osebnega avtomobila srednjega razreda v SUV embalaži in z opcijo štirikolesnega pogona.
Kljub temu, da bo verjetno na ameriškem trgu najbolj iskan motor za escape bencinski 2,5-litrski štirivaljnik z največjo močjo 125 kilovatov (168 KM) v kombinaciji z šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, pa bodo kupcem ponudili tudi dva nova motorja ecoboost in sicer 2,0-litrskega in premierno v ZDA tudi 1,6-litrskega. Prav pri ponudbi motorjev pa bo verjetno tudi največ razlik med ameriškim modelom escape in evropskim modelom kuga.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje