Uvoznik predvideva, da bodo do konca leta za najmanjšega med range roverji našli 35 kupcev, prihodnje leto pa kar 140. Kompaktni urbani SUV, ki ga poskušajo pri znamki že od vsega začetka povezovati z bolj ali manj znanimi osebnostmi in ustvariti trendovsko statusno igračko, bo tudi v Sloveniji na voljo s tremi paketi opreme, ki bodo prilagojeni precej različnim okusom kupcev. Od prestižnega »minimalizma« pri katerem pa različne opreme, namenjene varnosti ali udobju, ne manjka, prek poudarjenega elegantnega udobja, do dinamične športnosti, pri kateri se trivratni evoque tako rekoč prelevi v malce nenavaden kupe.
Motorji so trije, in sicer dva 2,2-litrska dizelska s 150 in 190 KM ter bencinski 2,0-litrski z 240 KM, vsi trije so na voljo s štirikolesnim pogonom, najšibkejši dizel pa tudi z dvokolesnim pogonom. Za najcenejšega v ponudbi bodo morali slovenski kupci odšteti 33.000 evrov, želje po več opreme, stila ali zmogljivejšem motorju in štirikolesnem pogonu pa ceno hitro dvignejo nad 50 tisoč evrov. Dragocena igračka pa je kljub temu najcenejša med tistimi z značko Range Rover.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje