Kljub široki ponudbi Fordovih modelov, pa že nekaj let ni bilo v njihovih prodajnih salonih pravega atraktivnega kupeja. Evos morda nakazuje, da znova razmišljajo o posegu v ta ne prav velik, a vseeno zanimiv tržni razred. Kot se spodobi za prototip, pa so se oblikovalci seveda poigravali z drznimi idejami in avtomobilu namenili en takoj viden par vrat, drugi pa je dobro skrit v zadnjem delu vozila. Vsa štiri vrata so dvižna, sredinskega stebrička ni, v potniški kabini pa so nameščeni štirje športni sedeži.
Pri Fordu poudarjajo, da 450 centimetrov dolg in 197 centimetrov širok evos, ki je visok le 136 centimetrov odlično predstavlja njihov globalni dizajn, obenem pa nakazuje možnosti uporabe naprednih tehnologij. Ob tem dodajajo, da točno takšnega serijskega avtomobila sicer ne bo mogoče videti na cestah, bodo pa različne ideje uporabili pri številnih drugih modelih v prihodnosti.
Ena izmed zanimivejših ali bolj nenavadnih idej je brez dvoma ta, da naj bi senzorji v avtomobilu zaznavali voznikovo počutje - vključno s srčnim utripom - in prilagajali zmogljivosti avtomobila, ali pa glede na vozne razmere izklapljali moteče informacije in sisteme, vključno z prenosnim telefonom, ki bi morebitnim klicateljem sporočal, da ne smejo motiti voznika.
Pogon v evosu pa je seveda povsem trendovski hibridni plug-in, in sicer enak, kot so ga predvideli za model c-max energi, ki naj bi na severnoameriške ceste pripeljal že prihodnje leto, na evropske pa leta 2013.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje