V finalu so se za najuglednejšo avtomobilistično evropsko nagrado poleg Fordovega enoprostorca borili še citroen C4 picasso, fiat grande punto, honda civic, opel corsa, peugeot 207, škoda roomster in volvo C30.
S-max je imel težko delo, saj je opel corso prehitel za vsega dve točki. Točke mu je podelilo 57 izmed 58 novinarjev, ki so sestavljali žirijo. Zmago si je zagotovil z visokim povprečjem vseh ocen, saj mu je največje mogoče število točk dosodilo le 10 sodnikov, medtem ko je tretjeuvrščenega C4 picassoja z najvišjo oceno med finalisti pohvalilo kar 17 sodnikov.
Tekmovalnost med Francozi in Nemci
K zmagi fordovega vozila so veliko prispevali tudi francoski novinarji, ki so sicer na prvo mesto postavljali domačega aduta, a so tudi fordu prisojali dokaj visoke ocene. Pri tem pa niso mogli računati na vzajemnost nemških in britanskih novinarjev, ki so citroenovega novinca po vrsti prezrli. Opel corsa se je vrinil med prvo in tretje mesto s konstantno visokim deležem ocen. Iz Slovenije je najvišjo oceno dobila opel corsa, sledil je S-max, medtem ko picasso slovenskega novinarja ni navdušil.
Nagrada evropski avto leta se podeli avtomobilu, ki se je začel prodajati v zadnjih 12 mesecih in je po svojih opredelitvah najbolj prepričljiv. Kako izenačen je bil letos boj, priča tudi podatek, da se je v finalni izbor uvrstilo kar osem kandidatov in ne le običajnih sedem. Lani je naziv evropski avto leta osvojil renault clio.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje