Letošnji izbor je bil sestavljen iz zelo pestre palete modelov, saj smo v njem našli zelo tradicionalne modele, pa tudi povsem nove modele, predvsem električne.
Med elektriko in klasiko
V finale se je prebilo sedem finalistov, ki so med seboj zelo raznoliki. Volkswagen ID.3 in novi fiat 500 sta povsem električna modela, medtem kot novi citroën C4 ponuja na izbiro tako električni motor kot klasične motorje na notranje zgorevanje. V finalu najdemo tudi novinca, znamko Cupra s športnim terencem formentor, in avtomobilske klasike, kot so land rover defender, toyota yaris in škoda octavia.
Tudi v Avtomobilnosti prispevali svoj glas
Svoj glas je med 59 novinarji iz 22 evropskih držav prispeval naš član ekipe Avtomobilnost Sebastjan Plevnjak, ki je po razglasitvi zmagovalca povedal: "Letošnji izbor za evropski avto leta je bil zaradi pandemije poseben, saj smo se žiranti morali odreči nekaterim dogodkom, predvsem tistim, kjer skupno preskušamo kandidate za avto leta. Slednje smo tako preskusili vsak zase, kar pa je na koncu izbor naredilo še bolj zanimiv. Vse od začetka do konca glasovanja so se v ospredju menjali kandidati, na koncu pa je zmago odpeljal eden najmanjših toyota yaris. Morda za koga presenetljivo, a yaris ponuja vse kar ponujajo veliki, hkrati je marsikateremu žirantu pri odločitvi pomagala športna različica GR, ki je za mnoge prav tako eden najboljših športnih avtomobilov letošnjega leta."
Yaris drugič na evropskem prestolu
Leta 2000 je bila prva generacija modela yaris sploh prvi avtomobil znamke Toyota, ki mu je bila podeljena laskava nagrada Evropski avto leta. Yaris je žirijo prepričal s svojo hibridno tehnologijo, dinamiko in nizkimi emisijami. Več kot 80 odstotkov kupcev novega yarisa se odloči prav za hibridni pogonski sklop.
"Za nas je to velika čast. To je že tretji naslov Evropski avtomobil leta za znamko Toyota. Prvič je to priznanje dobil Yaris leta 2000. Leta 2005 je ta nagrada pripadla priusu, sedaj pa še četrti generaciji modela yaris. To je veliko priznanje za naše delo in trud. Ob tem bi se želel še posebej zahvaliti razvojnim ekipam v Evropi in na Japonskem. To je najboljši yaris, ki smo ga kdaj koli izdelali. S tem smo uresničili tudi besede Akia Toyode, ki si je zaželel, da bi naši avtomobili na obraze kupcev narisali širok nasmeh," je bil zadovoljen Matt Harrison, izvršni podpredsednik Toyota Motor Europe.
Seznam vseh prejšnjih zmagovalcev:
1964 rover 2000
1965 austin 1800
1966 renault 16
1967 fiat 124
1968 NSU Ro80
1969 peugeot 504
1970 fiat 128
1971 citroën GS
1972 fiat 127
1973 audi 80
1974 mercedes-benz 450
1975 citroën CX
1976 simca 1307-1308
1977 rover SD1
1978 porsche 928
1979 simca horizon
1980 lancia delta
1981 ford escort
1982 renault 9
1983 audi 100
1984 fiat uno
1985 opel kadett
1986 ford scorpio
1987 opel omega
1988 peugeot 405
1989 fiat tipo
1990 citroën XM
1991 renault clio
1992 volkswagen golf
1993 nissan micra
1994 ford mondeo
1995 fiat punto
1996 fiat bravo
1997 renault scenic
1998 alfa romeo 156
1999 ford focus
2000 toyota yaris
2001 alfa romeo 147
2002 peugeot 307
2003 renault mégane
2004 fiat panda
2005 toyota prius
2006 renault clio
2007 ford S-MAX
2008 fiat 500
2009 opel insignia
2010 volkswagen polo
2011 nissan leaf
2012 opel ampera/chevrolet volt
2013 volkswagen golf VII
2014 peugeot 308
2015 volkswagen passat B8
2016 opel astra
2017 peugeot 3008
2018 volvo XC40
2019 jaguar I-pace
2020 peugeot 208
2021 toyota yaris
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje