Prednost dostopa do novih ferrarijev imajo dolgoletni lastniki, zato morajo novopečeni bogataši največkrat najprej kupiti starega ferrarija. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Prednost dostopa do novih ferrarijev imajo dolgoletni lastniki, zato morajo novopečeni bogataši največkrat najprej kupiti starega ferrarija. Foto: RTV SLO/Andrej Leban

Dolgo časa je veljalo, da je treba na lepotce iz tovarne v Maranellu čakati 12 mesecev. Vendar so bili to časi, ko letna proizvodnja tovarne ni presegala 4.000 primerkov, glavni trgi pa so bili predvsem Italija, Nemčija in Severna Amerika.

Čeprav bo letos narejenih 6.000 novih ferrarijev, bodo morali kupci nanj čakati še dve leti, pol leta krajša doba čaka le Italijane in Nemce. Dodatne težave vodilnim v Ferrariju povzročajo še zahteve raznih kronanih glav in drugih pomembnih kupcev, ki si želijo do avtomobila, včasih celo več kot enega, čim prej.

Ferrari skuša svojo čakalno listo ohraniti verodostojno, zato ne popušča niti včasih precej vzvišenim zahtevam, temveč neučakancem skuša priskrbeti rabljena vozila. Tudi zato so rabljeni ferrariji danes postali skoraj že tako zaželeni in iskani kot novi.

Kljub temu pa Italijani prisegajo na majhno proizvodnjo, saj se bojijo, da bi v nasprotnem izgubili dobro ime. Tako nočejo slediti Porscheju, ki na leto izdela že 100.000 vozil, na katere se čaka "le" še od tri do šest mesecev.