V Torinu so se torej odločili za vrnitev k preizkušenemu imenu, ki je italijanski tovarni v 90. letih prinašal dobiček.
Oblika brava naj bi postala zgled za vse poznejše hišne modele, tovarna pa naj bi se z njim vrnila na pota stare slave, ko se je precej enakovredno kosala s tekmeci v "golfovem" razredu.
Novi rod 1,4-litrskih motorjev
Italijani so sporočili, da se bo motorna paleta začela z osnovnim 1,4-litrskim motorjem s 67 kW (90 KM), nadaljevala pa z novo generacijo 1,4 T-Jet bencinarjev, podprtih s turbinskimi polnilniki, ki obljubljajo ob nizki porabi moč med 90 in 112 kW (120 in 150 KM). Manjkali ne bodo seveda niti priljubljeni dizli.
Z modre na rdečo
Bravo bo tudi prvi avtomobil, ki bo nosil spremenjeni hišni logo. Torinčani so se namreč že po sedmih letih odločili spremeniti modri logo. Odslej bo ta rdeč.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje