Bravo bo začrtal smernice naslednjim generacijam fiatov. Foto:
Bravo bo začrtal smernice naslednjim generacijam fiatov. Foto:
Fiat bravo
Fiatov logo so nazadnje spremenili leta 1999.

V Torinu so se torej odločili za vrnitev k preizkušenemu imenu, ki je italijanski tovarni v 90. letih prinašal dobiček.

Oblika brava naj bi postala zgled za vse poznejše hišne modele, tovarna pa naj bi se z njim vrnila na pota stare slave, ko se je precej enakovredno kosala s tekmeci v "golfovem" razredu.

Novi rod 1,4-litrskih motorjev
Italijani so sporočili, da se bo motorna paleta začela z osnovnim 1,4-litrskim motorjem s 67 kW (90 KM), nadaljevala pa z novo generacijo 1,4 T-Jet bencinarjev, podprtih s turbinskimi polnilniki, ki obljubljajo ob nizki porabi moč med 90 in 112 kW (120 in 150 KM). Manjkali ne bodo seveda niti priljubljeni dizli.

Z modre na rdečo
Bravo bo tudi prvi avtomobil, ki bo nosil spremenjeni hišni logo. Torinčani so se namreč že po sedmih letih odločili spremeniti modri logo. Odslej bo ta rdeč.