Fiesta ni le ena, ampak je v ponudbi kar nekaj značajsko in uporabniško različnih izvedb. Foto: M. Kr.
Fiesta ni le ena, ampak je v ponudbi kar nekaj značajsko in uporabniško različnih izvedb. Foto: M. Kr.

Najprej so namreč nabirali kilometre s krotkejšo, a nikakor ne prav lenobno fiesto, v kateri se je pod motornim pokrovom skrival novi 1,0-litrski motor ecoboost z močjo 92 kilovatov. Petvratna karoserijska različica avtomobilu zagotavlja tudi družinski značaj in uporabnost, sistem My Key pa omogoča rangiranje uporabnikov glede na njihove vozniške izkušnje.

Povedano drugače, starši lahko z nastavitvami rezervnega ključa določijo in omejijo kar nekaj funkcij, na primer določijo največjo dovoljeno hitrost, preprečijo izklop elektronskega stabilizacijskega sistema, glasnost avdiosistema … vse to s ciljem, da bi se manj izkušeni vozniki vozili varneje. Seveda pa sistem ni namenjen le "nadzoru" staršev nad otroki, ampak so mogoče vse variacije.

Podobnih omejitev pa si nikakor ne želijo vozniki druge fieste s preizkusa športnega ST-ja, ki ji 1,6-litrski motor z močjo 134 kilovatov zagotavlja status poskočnega cestnega dirkalnika, ki pa je glede na zasnovo in ne nazadnje nastavitve podvozja še vseeno primeren tudi za vsakdanjo uporabo, brez strahu za pretirano tresenje hrbtenice in drugih človeških sestavnih delov.

Več o vtisih s preizkusa obeh fiest in o novostih na avtomobilskem trgu, pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.