Podjetje Canatu posluje že 14 let, nekatere njihove rešitve pa so že v proizvodnji. Kljub temu direktor Juha Kokkonen ni mogel še potrditi, kateri proizvajalci bodo uporabljali njihovo tehnologijo. Ob tem je povedal, da želijo, da bi bila vsaka površina v avtomobilu pametna. Dodal je, da je Canatu sodeloval z nemškim Continentalom v projektu tridimenzionalne površine, občutljive na dotik, ki je prejela nagrado na letošnjem sejmu potrošniške elektronike v Las Vegasu (CES 2018).
Omeniti velja tudi sodelovanje s podjetji Faurecia in Denso, pri čemer sta Canatu in Faurecia za Daimler izdelali konceptno vratno oblogo s površino, prek katere je mogoče upravljati sedeže in stekla, le-ta pa ostane črna, dokler je ne potrebujemo.
Finsko podjetje med drugim razvija tudi upravljanje funkcij pod usnjenimi površinami in sistem, ki preprečuje zamegljevanje in zmrzovanje lidarskih tipal. Kokkonen meni, da gre za zelo pomembno rešitev, zlasti zato, ker pri nekaterih električnih vozilih za odmrzovanje stekel porabi le 10 odstotkov energije v primerjavi z bolj klasičnimi rešitvami.
Lani je podjetje Canatu naštelo več kot 30 projektov za avtomobilsko industrijo, Kokkonen pa napoveduje, da bo začelo ustvarjati dobiček že čez dve leti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje