Podrobnosti o tem, na katerih trgih v Evropi jo bodo kupcem ponudili že marca, sicer še niso znane, je pa že znano, da bo na voljo z evropsko "nezmernim" 2,4-litrskim motorjem, ki zmore 129 kilovatov (175 KM), in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Kombinacija seveda ne preseneča, saj je flavia cabrio rezultat italijansko-ameriške naveze s Chryslerjem oziroma izmenjave stilistično preoblikovanih modelov.
Podobno velja tudi za model thema, saj bodo v Ženevi pod žaromete postavili dve različici s šestvaljnikom, prva bo imela 3,0-litrski motor V6 multijet II z največjo močjo 176 kilovatov (239 KM) in druga 3,6-litrski motor V6 pentastar z največjo močjo 178 kilovatov (239 KM), ki v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom poganja vsa štiri kolesa.
Poleg modelov z ameriškim poreklom, med katere sodi tudi voyager, pa si bo na razstavnem prostoru mogoče ogledati še bolj evropsko obarvane modele, in sicer kompaktno lancio ypsilon, delto iz srednjega razreda in kompaktno enoprostorsko muso. S tem pestrim naborom modelov pa znamka uspešno posega v precej več avtomobilskih razredov kot v preteklosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje