Šokirani boste, ampak med dinamično, torej ne dirkaško divjo, ampak med tekočo dinamično vožnjo, takšen ST vozi s povprečno porabo med šest in sedem litrov goriva na sto kilometrov, med varčno vožnjo pa ga lahko spravimo celo blizu petih litrov. Res je, čeprav so sodobni bencinski turbo motorji varčni, teh vrednosti v kombinaciji s tolikšnimi zmogljivostmi ne dosegajo. Zato tokrat ne govorimo o klasičnem ST-ju, ampak takšnem z dizelskim motorjem.
Zvok motorja res ni tako prijeten kot v bencinskem ST-ju, sploh tistem nekdanjem s turbo petvaljnikom, a roko na srce je dizelsko rohnenje kar primerno uglašeno, da vozniku daje precej čustvenega naboja. In tudi primankljaj vrtljajev pod rdečim poljem ni tako moteč, inženirji so prestave dobro razdellili. Pika na i pa je sploh izvrstna lega na cesti.
Če torej združimo nizko porabo in odlične vozne lastnosti, dobimo avtomobil, ki je lahko izredno dober kompromis med nizkimi stroški in užitki hitre vožnje. Skratka športnik, pri katerem denarnica ne trpi.
ST TDCi je zato športnik za vsak dan, a moramo se še vprašati, ali želimo tudi takrat, ko nam ni do dinamične vožnje, trpeti v neudobnih školjkastih sedežih in čutiti vsako luknjo, ki pride v paketu s tako trdim podvozjem.
In če je odgovor pritrdilen, naj vam namignemo samo še to, da tempomat ni serijski. Pa bi moral biti - v avtu, ki tako bliskovito pospešuje, je namreč ohranjanje 50 kilometrov na uro malce bolj zahtevno.
Ford focus ST TDCi | |
Dolžina: | 4,36 m |
Masa: | 1464 kg |
Prtljažnik: | 476 l |
Motor: | 2-litrski 4-valjni dizelski |
Moč / navor: | 136 kW / 400 Nm |
Menjalnik: | 6-stopenjski ročni |
Pogon: | prednji |
Emisije CO2: | 110 g/km |
Testna poraba: | 6,3 l/100 km |
Cena: | 23.990 EUR |
5 let, 15.000 km/leto - cena na mesec: | 480 EUR |
5 let, 15.000 km/leto - vrednost po Eurotaxu: | 10.869 EUR |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje