Foto:
Foto:
Ford galaxy - test Avtomobilnost
Ford galaxy - test Avtomobilnost


Karoserijske poteze Fordove trenutne generacije vozil so novi galaxy optično nekoliko obrusile in s tem ublažile njegove prej bolj škatlaste gabarite. Za razliko od tiste pri bolj nastopaškem S-maxu ostaja streha ravna vse do konca karoserije, a je k bolj kompaktni zunanji podobi za šest centimetrov znižana. Kljub temu pa zdaj ob enaki dolžini ponuja v drugi in tretji vrsti nad glavo celo več prostora. Povedano drugače, zdaj se potnika na dveh sicer zasilnih sedežih v tretji vrsti počutita občutno bolj udobno. V S-maxu po drugi strani se recimo na teh sedežih lahko peljejo le kaznovani otroci.
Po novem se trije ločeni sedeži v drugi in dva v tretji vrsti zložijo v ravno dno s pritiskom na gumb v prtljažniku, za doplačilo pa se lahko zadnja dva s pritiskom na stikalo postavita tudi nazaj. Za učinkovitejše hlajenje in ogrevanja zadnjega potniškega dela so zadaj namestili ločeno klimatsko napravo, ki odlično opravi delo.
V vožnji se hitro prepozna spremenjeno vozno genetiko, ki je po novem še veliko bolj "avtomobilska". Volanski mehanizem je postal občutno bolj neposreden, kar je posledica prilagodljivega krmiljenja, ki prilagaja razmerje med kotom zasuka koles in kotom zasuka volanskega obroča glede na hitrost vozila.
Galaxy je po novem precej tišji, kar so dosegli z močno izboljšano izolacijo podvozja in motornega dela ter s spremembo na zadnjem vzmetenju, ki s posebnim vmesnim členom ob močnih udarcih poveča hod. Ob povečani in funkcionalno bolj premišljeno dodelani potniški kabini je to zagotovo najbolj pozitivna generacijska rast novega galaxya, ki se s tem spet postavlja ob bok najbolj premijskim modelom v tem pri nas bolj nišnem razredu večjih enoprostornežev.