Ford nadaljuje električno ofenzivo. Po explorerju na ceste prihaja capri. Ford se na električnem področju drži uveljavljenih imen. Tak primer je bil z mustangom. Ime capri smo spoznali v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja in je ena od ikon Forda. Vendar pa legenda, razen imena, nima nič skupnega z novim izdelkom, ki je postavljen na Volkswagnovo platformo MEB.
Capri je skoraj 20 centimetrov daljši od explorerja, uporablja pa enake kombinacije motorjev. Osnovna različica je opremljena z električnim motorjem, ki poganja zadnji kolesi in ima moč 210 kW (286 KM), baterijo ima kapaciteto 77 kWh in se polni z največ 135 kW. Za večjo moč in oprijem na vseh štirih kolesih sta na voljo dva motorja, po eden za vsako pogonsko os s skupno 250 kW (340 KM), baterija ima kapaciteto 79 kWh, polnjenje je mogoče do hitrosti 185 kW.
Največja hitrost je omejena na 180 km/h. Zaradi nižjega koeficienta upora elegantnega zadka je standardni doseg 627 kilometrov (WLTP), ima pa velik prtljažnik s kapaciteto od 570 do 1710 litrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje