Ford capri je bil v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja kupe, zdaj pa je postal povsem električni križanec. Foto: Ford
Ford capri je bil v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja kupe, zdaj pa je postal povsem električni križanec. Foto: Ford

Ford nadaljuje električno ofenzivo. Po explorerju na ceste prihaja capri. Ford se na električnem področju drži uveljavljenih imen. Tak primer je bil z mustangom. Ime capri smo spoznali v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja in je ena od ikon Forda. Vendar pa legenda, razen imena, nima nič skupnega z novim izdelkom, ki je postavljen na Volkswagnovo platformo MEB.

Capri je skoraj 20 centimetrov daljši od explorerja, uporablja pa enake kombinacije motorjev. Osnovna različica je opremljena z električnim motorjem, ki poganja zadnji kolesi in ima moč 210 kW (286 KM), baterijo ima kapaciteto 77 kWh in se polni z največ 135 kW. Za večjo moč in oprijem na vseh štirih kolesih sta na voljo dva motorja, po eden za vsako pogonsko os s skupno 250 kW (340 KM), baterija ima kapaciteto 79 kWh, polnjenje je mogoče do hitrosti 185 kW.

Kabina je enaka kot pri explorerju, pri Fordu pa stavijo na udobje vožnje na prednjih in zadnjih sedežih. Foto: Ford
Kabina je enaka kot pri explorerju, pri Fordu pa stavijo na udobje vožnje na prednjih in zadnjih sedežih. Foto: Ford

Največja hitrost je omejena na 180 km/h. Zaradi nižjega koeficienta upora elegantnega zadka je standardni doseg 627 kilometrov (WLTP), ima pa velik prtljažnik s kapaciteto od 570 do 1710 litrov.