Kupci avtomobilov že dobro vemo, da lahko danes izberemo na zunaj majhen avtomobil s prostorno kabino. Fordov B-max namreč še zdaleč ni edini mali enoprostorec, ki združuje ti dve na prvi pogled nezdružljivi lastnosti, že kar v Fordovi paleti najdemo še enega, povsem novega tournea courierja.
Tudi tega so naredili na osnovi male fieste, a tokrat so delo opravili inženirji oddelka za Fordova gospodarska vozila. Courier je v svojem bistvu mestni dostavnik za poštarje in kurirje, seveda pa prednosti oglate oblike cenijo tudi družine, športniki, domači mojstri in vsi, ki dostavnega avtomobila v resnici ne potrebujejo, a pogosto zaradi svojih hobijev prevažajo večje predmete.
Osebni ali gospodarski ford?
Kombijevska zunanja oblika ne skriva kurirskega poslanstva, a v kabini je courier povsem enakoveden osebnim fordom. Voznikov položaj je odličen, armaturna plošča pa bolj ali manj enaka B-maxovi.
Zakaj ne B-max?
A zakaj naj se kupec odloči za nekaj sto evrov dražjega courierja namesto enako velikega B-maxa? No, zaradi prostora! Courier je še malce višji, v njem si lahko voznik sedež dvigne do najvišje točke, pa bo nad glavo še kar nekaj centimetrov.
A glavni razlog za izbiro dostavniškega courierja namesto osebnega B-maxa je v prtljažniku. Že v litrih courier ponuja občutnih sto litrov več, v praksi pa se kot prednost pokaže tudi povsem kockasta oblika prtljažnika. Je pa velikost največje škatle, ki jo lahko prepeljemo s courierjem, omejena zaradi vodil zadnje klopi, in želeli bi si tudi, da bi lahko tako kot v B-maxu poklopili sovoznikovo naslonjalo.
Dizel občutno cenejši
Vozne lastnosti so na izredno visoki ravni, in tudi udobja je več kot dovolj. Še zlasti v preizkušenem courierju z litrskim bencinskim trivaljnikom, saj turbinski polnilnik vselej zagotavlja dovolj moči, da motorja ni treba priganjati v zelo visoke vrtljaje.
A zmanjšanje prostornine motorja v tem primeru vseeno ne prinaša željene porabe - čeprav smo bili eco šampioni, kot nas je poimenoval Fordov sistem za merjenje ekonomičnosti vožnje, smo porabo komajda spustili na šest litrov in pol.
Če dnevno prevozite več kilometrov, zato raje izberite novega poldrugi liter velikega dizla, pri katerem so stroški za gorivo na vsakih sto kilometrov za skoraj štiri evre nižji.
Ford tourneo courier 1,0 ecoboost | |
Avtomobilski razred | Spodnji razred |
Dolžina | 4157 mm |
Medosna razdalja | 1723 mm |
Višina | 1726 mm |
Masa | 1285 kg |
Prtljažnik | 395 l |
Motor: | 3-valjni bencinski turbo |
Prostornina: | 999 cm3 |
Najvišja moč: | 74 kW |
Največji navor: | 170 Nm |
Menjalnik: | 5-stopenjski ročni |
Emisije CO2: | 124 g/km |
Testna poraba: | 6,8 l/100 km |
Cena vstopne različice s preizkušenim motorjem: | 13.560 EUR |
Cena s priporočeno opremo: | 15.640 EUR (+ samodejna klimatska naprava, bluetooth, tempomat … ) |
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto | 362 EUR / mesec |
Serijska garancija: | 4 leta |
Ocena Euro NCAP | 4 zvezdice |
E-call | serijsko |
Nadzor tlaka v pnevmatikah | opcijsko |
Sistem ohranjanja na voznem pasu | ni na voljo |
Opozorilnik na vozila v mrtvem kotu | ni na voljo |
Samodejno zaviranje v sili | opcijsko |
Opozorilnik na nevarnost naleta | ni na voljo |
Sistem za zaznavanje utrujenosti | ni na voljo |
Pomoč pri speljevanju v klanec | serijsko |
Aktivni tempomat | ni na voljo |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje