Prva značilnost "kurirja" je, da gre za avto kompaktnih mer. Po dolžini je z dobrih 4,3 metra zelo povprečen, enako pa velja tudi za njegovo širino. Tista dimenzija, ki ga opredeli kot prostornega, pa je seveda višina. Skoraj 185 centimetrov višine vozila in njegova škatlasta oblika se najbolj poznata v zadnjem delu vozila.
Na zadnji klopi imamo veliko prostora po višini, kar ne omogoča le veliko prostora za višje potnike, pač pa predvsem zelo velika okna, ki omogočajo dober in zračen pogled ven in s tem preprečujejo slabost in nelagodje na daljših poteh.
Po zaslugi praktičnih drsnih vrat na obeh straneh in velike višine bo seveda zelo enostavno namestiti tudi otroški sedež. Isofix pritrdišči sta za dva sedeža. Zelo zanimivo je, da širina zadnje klopi nekako ne sledi višini, zato lahko sklepamo, da bosta zadaj zares udobno potovala predvsem dva potnika, trije pa bolj zasilno.
Družina z dvema otrokoma bo torej po vsej verjetnosti najbolj značilen uporabnik tega avtomobila, seveda pa takšen tip avtomobila, sploh z opremo “active”, vabi tudi kakšne rekreativce in na splošno tiste, ki jim avto predstavlja praktičnega sopotnika pri najrazličnejših dejavnostih na prostem.
Uporaben prtljažnik
Vsekakor bodo koristni tudi zajetna širina prtljažnika, nizek nakladalni rob pa priročno pospravljanje prtljažne police, ki je ni treba puščati doma, obenem pa imamo tukaj tudi številne priročne dodatke in predalčke. Tudi nekoliko večjega, kamor lahko preprosto pospravimo umazane čevlje, po uporabi pa predal odstranimo in ga operemo z vodo.
To je robusten in dokaj preprost avto. Tej ugotovitvi sledijo tudi materiali v notranjosti in njena splošna zasnova, kjer je zelo malo kompliciranja. Veliko je priročnih odlagalnih mest, predvsem pa je značilnost tovrstnih vozil velik predal nad prednjim steklom, da je dobro izkoriščen tudi ta prostor v kabini.
Preprostost se odraža tudi pri dveh zaslonih. Najpomembneje je, da sem sam lahko uporabljal brezžično povezavo s sistemom Android Auto, v tem preprostem predalu pa se telefon tudi brezžično polni.
Le ena možnost pri agregatih
Pri Fordu nam niso ponudili kaj dosti pogonske izbire. Odločili so se, da je optimalna možnost za ta avto litrski turbo trivaljnik z 92 kilovati moči in to je za zdajt tudi edina možnost. Dizel je namreč trenutno rezerviran za transita, torej tovorno različico courierja, kasneje pa bo na voljo še popolnoma električni pogon.
Courier je namreč osnovan na Fordovi multienergijski platformi. To pomeni, da tokrat ne gre za sodelovanje z Volkswagnom, kot to velja za večjega brata z imenom connect, ki je derivat modela caddy.
Fordova ekspertiza se odraža tudi pri voznih lastnostih, ki so glede na višino avtomobila pravzaprav zelo prepričljive. Vožnja je tako udobna in prijetna, vzmetenje pa zelo dobro blaži tudi močnejše udarce.
Sam bi si ob vožnji želel le nekoliko več moči, ki bi prišla prav sploh na avtocesti, ali pa ko avto bolj obremenimo in celo vlečemo kakšno prikolico.
Vabimo vas, da si celoten test pogledate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje