Ford B-MAX je zasnovan na enaki globalni osnovi kot fiesta, z njim pa si želijo pri znamki odrezati večji delež kupcev na trgu malih avtomobilov.
Z malce več kot štirimi metri dolžine je B-MAX samo 11 centimetrov daljši od Fieste s petimi vrati in 32 centimetrov krajši od novega C-MAX-a. Kljub kompaktnim meram pa ponuja prostorno potniško kabino in lažji dostop zaradi krilnih vrat brez sredinskega stebrička, ki zagotavljajo več kot meter in pol široko odprtino. Čeprav podrobnosti v zvezi z opremo in motorji še niso znane, izdelovalec napoveduje za ta razred izdatno opremo in najsodobnejše pogonske agregate z nizko porabo in majhnimi izpusti ogljikovega dioksida. Eden izmed motorjev v ponudbi bo tudi 1,0-litrski trivaljnik ecoboost v kombinaciji s sistemom zaustavljanja motorja med mirovanjem vozila.
Pri Fordu poudarjajo, da je avtomobil predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi pripravljen za proizvodnjo, vendar natančnega urnika še niso izdali. Verjetno pa bo na prve trge pripeljal v začetku prihodnjega leta.
Do takrat bodo seveda znane že tudi podrobnosti o kombinacijah opreme in pogonskih sklopov. Kljub temu, da se bodo potegovali za večje število kupcev na trgu majhnih in varčnih avtomobilov, to še ne pomeni, da bodo pozabili na zahtevnejše. Pričakovati je mogoče dokaj velik razpon ponudbe opreme, od osnovne ravni do nadgradenj s sodobnimi tehnološkimi igračami, ki so v ponudbi pri večjemu C-MAX-u in S-MAX-u po katerih se novi malček zgleduje. Podobno pa velja tudi za motorje, saj ne bodo ponujali le okolju prijaznejših, ampak tudi kaj bolj dinamičnega ter kombinacije z ročnim ali šeststopenjskim samodejnim menjalnikom powershift z dvojno sklopko.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje